|
||||
|
||||
Jawel, op dag 1 al als je zo door gaat! :bitchslap:
|
||||
|
||||
TOPPIE !!
Goed bezig.... |
|
||||
|
||||
en toen was ik stil....snif
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit alleen ik krijg me atvartar ook niet voor elkaar. WIE KAN MIJ HELPEN!!!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit !!!
ook alle lof voor Marc,Niels,Jaap,Chris en alle anderen die ik niet ken,maar ook vast en zeker hun steentje hebben bijgedragen !!!! |
|
|||
|
|||
Het ziet er leuk uit
|
|
||||
|
||||
Wenne
|
||||
|
||||
Vind het echt super dat dezelfde opzet is aangehouden als die van messageboard, simpel en overzichtelijk.
|
|
||||
|
||||
alleen vind ik persoonlijk de naam niet echt super.....maar goed, dat zal zijn redenen wel hebben
|
|
|||
|
|||
vind het nix, srry.
volksforum... persoonkijk had ik het bij vwscene gehouden, de kleur tjah alles wordt tegenwoordig blauw.. zelfs de smiles maar oke wel leuk id om internationaal te gaan |
|
||||
|
||||
Allemaal heel mooi, complimenten!
één probleem alleen: het tabje "gallery" is met IExplorer op de MAC (systeem OS9 + OSX) NIET zichtbaar en dus ook niet te selecteren! Uberhaupt geen foto's te vinden... Ben er net achtergekomen dat het weer WEL werkt met Safari onder OSX!? Maar blijft lastig zo... Valt hier nog wat aan te doen of gewoon dikke pech voor de mac-ers onder ons en een PC kopen???
|
||||
|
||||
Mooi nieuw forum! maar ik vind het jammer dat de smily's geen kleur hebben.. wordt het zo saai en kleurloos..
|
||||
|
||||
kleuren? Wat is er mis met vw blauw??
|
|
||||
|
||||
nee er is niks mis met de kleur blauw, dat hoor je me ook niet zeggen, maar het blijft ook alleen bij de kleuren blauw en wit. maar ik bedoel, als die smily's nou een kleurtje hadden, werd het wat vrolijker..
|
||||
|
||||
Quote:
Ben het met je eens! Die naam is echt niks! Het is een goede naam voor een vrouwenbond of zo maar niet voor Vokswagen forum.. VwScene was een veel betere naam! Maar ondanks deze kritiek toch de complimenten naar het gehele "VwScene" team |
|
||||
|
||||
Erg wennen... Wel erg leuk dat er weer een fotoalbum is!
|
|
|||
|
|||
dus we kunnen weer volop foto's plaatsen.
dat is wel beter werk heren! |
|
||||
|
||||
Smilies kunnen wel worden aangepast en dat gebeurd ook wel, het is een heils karwei geweest om alles te importeren etc.
Kleur ja is idd blauw is een standaard van VBB 3.0 en onze kennis gaat (nog) niet zo ver dat we een eigen style kunnen maken. @user-x : dit is opzich wel vreemd want volgens mij is het een exact kopie van de andere. Feit dat het Gallery gedeelte niet werkt met een mac kan ik weinig aan veranderen. Er komt wel binnenkort een andere versie misschien dat deze het wel ondersteund. Voor de rest bedankt voor de positieve reacties mensen daar doen we het uiteindelijk voor. |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit,ook mooie rustige kleuren voor de ogen
|
|
||||
|
||||
goed werk mannen!!!!
|