|
||||
|
||||
Hej Kenny! Waar zijn je vorderingen . Maar heb 'm 't weekend ff aanschouwd! Mooie wagen
|
|||
|
|||
Zag je een tijdje terug best wel vaak in daalmeer rijden. Woon jij daar toevallig in de buurt? Ik woon er zelf namelijk. Knappe auto verder man, wou dat ik die dingen bij mijn eigen auto kon doen
|
|
||||
|
||||
Zier er allemaal goed uit, ga zo door!
__________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
Is alles nu helemaal klaar..??
|
||||
|
||||
eindelijk een update!!
na heel lang niks van me te laten horen dan nu eindelijk een update over mijn golf.
mijn computer is een hele tijd geleden gecrasht waar dus ook alle foto's op stonden van de motorombouw en dus ook de afbouw ervan!! inmiddels zijn we zowat 2 jaar en 33.000 km verder en de gti rijdt fantastisch!! heb wel een aantal probleempjes gehad in de tussentijd maar dat schept een band zullen we maar zeggen ik heb ook optisch nog wat dingetjes verandert aan mijn auto, namelijk ik heb alle heldere verlichtingsmeuk(kwaliteit kan je het niet noemen) eruitgegooid en heb de auto zo origineel mogelijk gemaakt. ik heb een setje gti bumpers+16v onderlip gekocht en een gti grilletje. ook zit er nu compleet gti interieurtje in. ik heb op een supersport schroefsetje gekocht zodat ie eindelijk eens stuk naar beneden kon! genoeg gelult een paar recente foto's nog voor de schroefset maar met me wintervelgen eronder!! een setje caddystaal wat ik wit heb laten poedercoaten met schroefset en wintervelgen en nog originele grilletje met gti grilletje het setje gotti's wat ik in de zomer onder de golf had was hard aan een opknapbeurt toe! op diverse velgen zaten licht stoeprandschade en de blanke lak was gebarsten. dus ik heb de velgen via bkcustoms laten polijsten en het resultaat mag er wezen! vers terug van de polijster!! heb terwijl de velgen bij de polijster lagen vier nankang rubbers besteld in de maat 185/45 15 zodat de velgen mooi uitkomen en ook in me schermen passen!! vind het resultaat echt supergaaf geworden!! en natuurlijk gelijk ff gepast. helemaal goed gewoon!! heb nog meer en betere foto's maar die moet ik nog ff op de computer zetten dus die volgen binnenkort! Last edited by kenny87 : 10-05-2008 at 23:37. |
|
||||
|
||||
goeiedag allemaal
hier een paar foto's van een fotoshootje die ik samen met twee vrienden van mij gedaan heb. heb in de tussentijd een xenonsetje besteld bij BKcustoms. ik heb gekozen voor 5000k omdat dat mooi wit licht geeft. (zoals je kan zien op de tweede foto) vind lichtblauwe xenon niet echt passen bij de stijl van de auto. in de groene golf3 zit trouwens ook een xenonsetje maar dan 6000k gr gary |
|
||||
|
||||
zeer mooie auto hoor, wat voor een gti is het eigenlijk een EV?
Ik heb ook een ev erin liggen en heb achter wel de schijven er op zitten ben toch blij er mee hoor hebben me al vaker goed geholpen haha, misschien een leuke tip hoor maar zet in die ev een snelle nokkenas en je weet niet wat je gebeurt, ik heb zelf ook een spaghettie, een lichter vliegwiel en een 275gr nokkenas. mens wat gaat hij nu.. gr ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
hoi ronnie het is een PB blok. dus eentje met digifant injectie. heb het idd wel vaker gehoord dat een andere nokkenstok pittig scheelt bij deze auto's. Last edited by kenny87 : 10-05-2008 at 23:30. |
|
||||
|
||||
schitterend zo, enige wat stoort zijn die knalrode naafkapjes ..
het lijken wel veel op ATS cup overigens, ik zou zo'n ATS naafkapje monteren denkik is die deur linksvoor eigenlijk ook al eruit gehaald of niet?
|
||||
|
||||
Quote:
hoi misha lijkt wel op ats maar ik vind ze veeel mooier en je ziet ze ook niet heel veel dus vind het wel leuk om een beetje aparte velgen te hebben! heb het geprobeerd met zilveren naafdopjes ipv rood maar vind het niet mooi staan. ik wil heel graag die deuk eruit hebben maar deze auto heeft wel meer gebruikerssporen dus als ik iets laat doen dan wil ik gelijk de gehele auto opknappen/overspuiten en dat kost flink munten. dus wacht ik daar nog ff mee. gr gary |
|
||||
|
||||
he kenny,
zag je inderdaad al een paar keer gaan door de daalmeer. rij tegenwoordig ook weer een golfie 2 gti, rij wel s langs (rontonde rechts, 1ste links en dan?) gr bart |
|
||||
|
||||
Stoere auto hoor
|
|
||||
|
||||
mijn golf is weer een hele grote stap vooruit gegaan.
er waren al een tijdje plannen om hem van de buitenkant helemaal aan te pakken en dat heb ik nu dan ook gedaan. ik heb nieuwe voorschermen, een nieuw grillatje en een nieuwe keienvanger gekocht omdat deze teveel roest en/of deuken hadden . ik heb ook een andere motorkap van de sloop af gehaald, de oude zat vol met deuken en deze is echt superstrak! eerst is wat foto's van de schermen en motorkap. het neusje kaalgehaald met nieuwe schermen en motorkap daarna heb ik de auto verder uit elkaar getrokken om eventuele verborgen roestplekken nog aan te kunnen pakken voordat hij naar de spuiter zou gaan. ben blij dat ik hier wat tijd betreft rekening mee gehouden heb want toen ik de ramen eruit ging halen bleek er nogal wat roest onder het voorraam te zitten en een klein plekje bij het linker zijraam(het bekende punt bij het eerste klemmetje) de auto kaal op de brug linkerkant van het voorraam rechterkant voorraam linker zijraam deze plekken heb ik plaatjes voor gemaakt en eringelast heb alleen een foto van hoe het linkerzijraam geworden is: daarna is de auto naar de spuiter gegaan en ben ik tussendoor even wezen kijken hoe de vorderingen verliepen op de autoambulance naar de spuiter!! in de primer! gaat de goede kant op! en afgelopen donderdag kwam het goede nieuws dat ze de golf zouden komen brengen!!! spannend!!! vind het resultaat echt supermooi geworden!! hier de foto's! wat is ie mooi he! en nu weer rustig op gaan bouwen. ik heb een nieuw voorraam liggen omdat daar een grote scheur in zat en een nieuw achterraam omdat die vol zat met krassen en de achterruitverwarming bijna helemaal vergaan was. ben nog op zoek naar goede daklijsten en misschien komen er nog nieuwe bumpers op maar dat kan eventueel ook later nog. de auto blijft optisch hetzelfde als hij was omdat ik dat gewoon mooi vind. heel verhaal en een hoop foto's maar ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is... ben benieuwd wat jullie ervan vinden! groetjes gary |
|
||||
|
||||
ziet er echt super mooi uit. helemaal strak en nieuw.
succes met het opbouwen. |
|
||||
|
||||
Damn ! goed bezig ,dit word zeker een zeer mooie golf ! Ben benieuwd naar het eindresultaat !
Ga zo door !
|
||||
|
||||
Ontzettend bruut, ik zal proberen om aankomende week eens langs te komen en ff te kijken!
|
||||
|
||||
Ik vroeg mij al af; wat voor ontzettend relaxte werkgever heb jij die dit allemaal steunt??
Totdat ik zag waar je auto nu staat; allemaal motoren/auto's die netjes in een showroom staan? Dat is ws. een enorme liefhebber van alles waar een beetje benzine in moet Ik lees dit hele verhaal voor het eerst, maar dit wordt echt een hele nette golf.
|
||||
|
||||
zo...die is opgeknapt zeg! duurde ff maar dan heb je ook wel wat.
heb nog wel een mooie set bbs rs in 16", aangezien mijn golf weg gaat kunne deze ook weg, prijs kenne we t over hebben hoort wel staat mooi tussen de collectie van paulus zn ouwe bromfietsies oeps account van mn broer, vwgolf 1/bart
|
||||
|
||||
bedankt voor de reacties!
heb vandaag nog een paar foto's geschoten van de plekken die rot waren. vind het zelf heel netjes geworden! gr gary |