|
||||
|
||||
Zo wat een setjes liggen daar
Zien er echt top uit, de bora van jou had ik ook is op een meeting gespot met die BBSen, ook zeer En die chrome BBS emblemen moet je die op wat bij mij zwart is plakken, of is dat een heel apart embleem? |
|
||||
|
||||
Dat is een apart embleem ( 35,- de set 4 stuks natuurlijk bij mij verkrijgbaar )
|
|
||||
|
||||
peet heb jij ook chroom met gouden bbs logo... kon ze nergens in essen vinden nl.
|
||||
|
||||
New member, BBS fam
|
||||
|
||||
Quote:
Ja Peter heb je die ???
|
||||
|
||||
chroom , met wit/chrome letters wel ......
chroom. met gouden letters neen ... maar waarom wil je goud ? is kei lelijk man |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke dan, tegen de tijd dat ze bijna klaar zijn bestel ik ze zeker wel En nog een vraag, ze hebben een redelijk lage et waarde namelijk 11mm achter en voor 23 mm, dus omboren is een must waar kan ik dat laten doen, en zijn hier nog specifieke eisen voor? Foto van het naafgat staat op deze site onderaan de pagina: http://www23.brinkster.com/dnaracing/Gullies+rs.htm |
|
||||
|
||||
Beter die velgen,nieuwe logo's,glimmen en rollen maar
Grtz Tobias |
|
||||
|
||||
chroom wit..hmmm doe mij die maar..dan
|
||||
|
||||
peter ivm die boutjes ik kijk ff verder , maar mocht ik ze toch willen laat ik het ff weten. maar mag ik vragen wat dat blauwe is tussen die wielen ?
gr redbull
|
||||
|
||||
afdichtingskit..
|
||||
|
||||
Mooie velgen!!!!!!!
Ik word een beetje jaloers. Lijken vast ook mooi onder mn Corrado. Moet nog maar ff sparen. |
|
||||
|
||||
richard is dit speciale kit of niet of kan ik ook gewoon sillicone kit gebruiken.
|
||||
|
||||
sicaflex gebruiken..
|
||||
|
||||
waar te halen.
en waar heb je je boutjes gekocht als ik vragen mag.
|
||||
|
||||
boutjes bij peter.. sicaflex haal je bij de betere speciaalzaken...dus verfzaak en botenzaken
|
||||
|
||||
Ben begonnen met schuren van de randen, twee zijn al met "grof" geschuurd, nu de andere twee nog!
Heb bijna bij dhr Sixpack emblemen besteld. Wat kosten vergulde of verchroomde boutjes per stuk? |
|
||||
|
||||
Dikke wielen hoor, ben owk nog opzoek naar zo'n setje :P
|
||||
|
||||
Ja toch, even goed zoeken loop je er vanzelf tegenaan!
Was ook omdat ik ze zo goedkoop kon kopen anders had ik me gullie's wel afgemaakt |
|
||||
|
||||
1 8j ff voor de grap eronder gehangen, maar komen wel lekker eronder te staan hoor Foto weer @ http://www23.brinkster.com/dnaracing/Gullies+rs.htm
|