|
||||
|
||||
Zo te zien is t ook gewoon van video op wmv over gezet, gezien de slechte tracking onderin t beeld
Idd een filmpje voor de archieven
|
||||
|
||||
Richard, kun jij eens proberen of je 'm in betere kwaliteit kunt omzetten naar digitaal?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wel een retesnelle bak zeg !! En een ongelofelijke kloothommel om zo hard te rijden, en dat met "1 biertje" op
|
||||
|
||||
Dit is al een oud maar wel heel bekend filmpje. En dat laatste stukje door de bebouwde kom, onbeschofd gewoon.
Wel een bekend stukje weg voor mij...
|
||||
|
||||
Best jammer dat hij nog gepakt werd
Maarja hij had het wel beetje verdiend Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
die scirocco de pers in vind ik wel zonde.. dan hadden ze hem beter aan mij kunne geven maar idd auto afpakken en rijbewijs aansteken waar hij zelf bij staat. |
|
||||
|
||||
Vet!
|
|
|||
|
|||
zo aardig heftig wel goed filmpie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, doe die VR6 naar een liefhebber
|
||||
|
||||
Scirocco.... blijven mooie wagens, maar voor een chauffeur als deze heb ik echt geen goed woord over.. zou niet zeggen dat ik een voorbeeldig chauffeur ben, maar met zulke snelheden rijden lukt me al niet, zou het niet eens willen en al helemaal niet binnen de bebouwde kom. En dan vind ik de rijontzegging van 3 maand nog wel errug weinig..
Zo ergens bij de 7 minuten in dat filmpje komt de politie in de bebouwde kom ook nog een mooie rooie polo coupe tegen op het kruispunt.. |
|
||||
|
||||
Je rijdt te hard, je snijdt de politie af, je bent een gevaar voor de medemens. Maar je doet wel je knipperlicht uit als je wisselt van baan. Ziek hoofd heeft die kerel, en ook nog zeggen dat je niks hebt gezien. Golfje vr6 kon em toch goed bijhouden . En wat gooide ie uit et raam? (drugs, papieren??)
|
|
|||
|
|||
Quote:
drugs
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik het mij goed herinner zijn ze later wezen zoeken, was idd drugs. Maar hij had 1 joint vergeten uit de auto te gooien.
|
|||
|
|||
Quote:
2 joint's
|
|||
|
|||
ach ik heb met mijn scirocco 16V ook wel eens 220 gereden (meestal in dld, 1 keer in nl)
maar toen was ik nog jong en onbezonnen maar zoals hij rijdt is het wel onbeschoft ja |
|
||||
|
||||
Nou dat was weer een top dag geweest voor de politie!
|
||||
|
||||
Toch zeker een mooie scirocco en idd een lompe pik he hha, enorme sukkel , nee nee niks gezien, ik weet ook nog dat dit uitgezonden is, moet je nagaan ik wist toen nog niet eens wat een scirocco eigenlijk was maar was toen al onder de indruk
Stuurtje is jammer maarja zal wel mode zijn geweest in die tijd. |
|
||||
|
||||
nog iemand een linkje,wil hem graag zien
De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar Het kan zijn dat u een verkeerd adres heeft ingetypt. Ook kan een link, bijvoorbeeld in uw favorieten, niet meer actueel zijn |
|
||||
|
||||
wie heeft deze nog ergens??
|
||||
|
||||
Iemand nog een werkende link ?? kan hem niet meer zien
|