|
||||
|
||||
Quote:
Jan HELING???? Zegt je naam genoeg of wat? Heling is toch handel in gestolen goederen? Daarom doen ze ze zo goedkoop weg? Ik ben toevallig vanmiddag er langs gekomen (woon er bij in de buurt en ken die man z'n zoon heel vaagjes...) en er stond zo op het eerste oog best wel geinig spul... Zal binnenkort eens echt gaan windowshoppen... |
|
||||
|
||||
de man aan de lichtmisweg heeft idd regelmatig vw mk1's staan van scirocco's, golfjes, kevers tot aan t1's
|
|
||||
|
||||
Kosmeier heeft redelijk wel leuk spul, maar ook echt wel rommel, en hij weet zijn prijzen ook wel, probeer anders Reinders in Emmen eens die heeft ook veel spul
|
||||
|
||||
we zijn wel 7jaar verder na dato van de 1e post... u know?
|
|
||||
|
||||
Time's change. Ik inmiddels nog bij Kosmeijer voor n mooie prijs in 2005 een Jetta MK1 gekocht en enkele jaren verder zijn de prijzen (logischerwijs) gestegen. Dat is handel Hier en daar nog leuk spul Maar is al weer n tijdje geleden dat ik er langs kwam. |
|
|||
|
|||
Quote:
maar het golfje staat er nog steeds , net als een blauwe MK1 |
|
||||
|
||||
Quote:
En zo'n mooie T2 camper, jeweetwel |
|
|||
|
|||
Quote:
kom er wel een keer langs deze week , zal wel ff foto maken |
|
||||
|
||||
Quote:
marco heeft niet zo veel meer. heeft het te druk met zijn huis in het buitenland.ik deet een paar jaar geleden wel eens handel met hem. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hebben nog genoeg genoeg alleen niet in Musselkanaal de auto's moesten wijken voor de banden