|
|||
|
|||
Quote:
Sorry Gert. Zag hem helemaal niet meer onder data staan en er is maar 1 pagina van meetingdata's. Dus ik dacht van heej waar is het topic gebleven?Even nieuwe aanmaken.
|
||||
|
||||
Quote:
zou kunnen idd maar ja verjaardag he van mijn zwager dus helaas ! Ach het kan de wielen er dan toch nog niet onder zetten het zout zal dan nog wel op de weg liggen
|
||||
|
||||
Quote:
duitsland is fucking scary!! |
|
||||
|
||||
Ik ben er zeker bij!! Vorig jaar gemist! Maar schijnt geweldig te zijn!! Vanuit Friesland verwacht ik rond de 15 auto's. In Zwolle sluit daar nog heel wat bij aan dusja... komt goeee
|
|
||||
|
||||
UPDATE:
12 februari is er een mogelijkheid om te rollen op de 4WD rollentestbank bij Onixx Motorsport. Een beperkt aantal auto's kunnen aan de rol. Een rol duurt ca. 45 minuten, je krijgt een complete analyse van je motor incl. uitdraai met vermogen/koppel etc. Daarnaast krijg je een advies mbt punten die verbeterd/veranderd kunnen worden. Het is dus niet alleen ff snel kijken hoeveel vermogen je hebt. De prijs van deze rol is € 100,-. Normaal is deze testbank niet voor particulieren, maar alleen voor raceteams, dus dit is een unieke kans om op een degelijke rollenbank te rollen. Aangezien er een beperkt aantal mensen kunnen rollen, is er een voorinschrijving. Je kan je aanmelden bij chris@vw-speed.nl of SKG-Carstyling. Let op, je auto mag niet extreem verlaagd zijn, hier komt nog meer info over. Filmpje Testbank
|
||||
|
||||
Goed bezig heren!!!!!!
grtz...Vic..
|
||||
|
||||
*Kick*
Zondag is het zover
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yes! UDB Represented!!
|
||||
|
||||
Quote:
Minus potatoe head toch ? Qua Kevert dan ... |
|
||||
|
||||
Quote:
jup.........zonder kevert. Maar, wel te zien op de VF meet in Maart
|
|||
|
|||
is deze meeting echt een must-go? leuke sfeer? leuke dingen om te zien en niet alleen maar plastic fantastic? wellicht dat ik ook nog ga!
en nog andere volksforummers die gaan? |
|
||||
|
||||
Quote:
Meeting is een must-go, leuke sfeer, zullen [neem ik aan] weer genoeg chickies lopen , dus leuke dingen voor de heren om te zien En er is zeker niet alleen plastic fantastic!! met andere woorden...je moet ook komen Check anders de site nog ff met wat er allemaal te doen is en voor de foto's van vorig jaar
|
|
||||
|
||||
Ik zal er niet bij zijn helaas maar wacht rustig de fotos van jullie af....
|
||||
|
||||
foto's van vorig jaar: www.vw-speed.nl --> meetings --> 3e vw midwintermeeting, bijna boven aan in de lijst, dan krijg je een beetje een indruk. Denk niet dat je van een plastic-fantastic meeting kan spreken
|
||||
|
||||
Quote:
Komt chickie Linnie ook dan ? Doe dan je K3 t shirt aan |
|
||||
|
||||
Quote:
K3 shirt ghehe!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Komt u ook dan?? Dan wil ik wel een k3 shirt aan doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt erop dat U ook komt ja .. Herken ik je tenminste |
|
||||
|
||||
Quote:
hahhaha helaas heb ik ook nog een jas over het t-shirt aan, want word volgens mij weer verrekte koud... Kan wel mijn k3 jas aan doen als je dat wil dan herken je me wel lijkt me! Of zijn er nog andere k3 fanatics met jas?
|