|
||||
|
||||
Ramon, jouw ponton is een standaard model dat wil zeggen:
Gespoten tochtruitjes, kleine knipperlichtjes "tietjes", kleine reflectors en geen sier strips............ Groet mycha
|
||||
|
||||
k hartstikke bedankt strippen en tieten wist ik al alleen me raampiess vond ik zo vreemd maar die worden chroom dat vind ik toch mooier
@leon kom ie nog een x kijken als je eens tijd heb en @de rest :bedankt
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk kom ik binnenkort ff kijken !!! ff deze week de ovaal door de RDW douwen, en dan kom ik zeker ff gluren bij je !
|
||||
|
||||
Yowww Ramon... Ik kreeg vandaag een brieffie.. Da papers lagen terug opt postkantoor
I'll try again ! Tot binnenkort........ Hopelijk niet meer met die witte jap
|
||||
|
||||
hey don gast beter komen ze gauw wil naar de rdw :P
hoop ze snel te zien latersss ps er komen spoedig nieuwe foto's
|
||||
|
||||
Quote:
Echt vies dat ding.... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Aangezien je niet meer met me wil praten, check ik dit topic maar... Zou gloof ik nog is dat mormel int echt zien maja... Post alleen geen foto's met jouw kop dr op, tis te pijnlijk :P
(beetje met een knipoog deze post natuuk) |
|
||||
|
||||
(offtopic):nou een ding is zeker het geen mormel en ik wilde best praten maar je wees me af :'( nou ik hoor het wel weer groetjes
|
||||
|
||||
Zou toch zweren dat dit een vw-forum was.....
|
|
||||
|
||||
ja joh moest ff tussendoor
|
||||
|
||||
Opmerking was ook niet voor jou bedoeld pik...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Niet waar, jij liep weg omdat ik een grapje maakt, je hebt niet eens gedag gezegt. Quote:
Jaaa?!?!?! Ik ben niet degene die een nissan rijd :P Rijd gewoon golf 2 or. |
|
||||
|
||||
Wat kon ik weer gaan ophalen bij de post.....
Heee Ramon, stuur me eens een mail zodat ik jouw adres gewoon kan kopieren.
|
||||
|
||||
@don: he gozer zie je zaterdag kom ik ze ff halen en dan naar de rdw
hiier de beloofde foto's beschermingskappen voor het bewerken en drna en uiteindelijk is tie zoals als deze geworden en toen met de voortrein begonnen eerst beetje geexperimenteerd met verlagen ala de buiten tandjes zie her het resultaat en toen schuren en checken op gaten en of roest en schuren en eindresultaat zonder gaten dit was ut ff met een 10 minuutjes meeeeer nog meer ? ja nog meer preview:ma kwam langs en ging met de stoel.........
Volkswagen in mijn bloed Last edited by ramon.type3'67 : 19-01-2006 at 21:47. |
|
||||
|
||||
hier mijn moeder het schoonmaak wonder
dit was vooraf (best dichtbij) en de hele stoel met ma dr op en na afloop best wit weer (thuis is tie helemaal weer vlekvrij gemaakt voorzichtig met wondermiddel) tussendoor nog ff me broertje geholpen met ze brommer een puchie uit 1978 je ziet het er niet meer aan zijn volgende word waarschijnlijk een vw caddy type 1 nou dit was em weer ff hoop dat het naar het zin is en ik hoort ut wel ok laterssss
|
||||
|
||||
Great results!
|
||||
|
||||
thnx
|
||||