![]() |
|
||||
|
||||
![]() lol
het was vanmorgen inderdaad veeeel witter ![]() zal maar meteen een voorbewerkte onderlijst bestellen kan deze meteen gespoten worden ![]() @Jasper, Dankje kerel! ben benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() nou in delft stormt het echt waait hard en keihard regen en hagel :S:S
ps coole foto die van hierboven die kever ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vorig jaar enorm veel leuke fotos hier van ''sneeuwpret''
Enorme pakken sneeuw en veel ingesneeuwde VW's! ![]() En nu sneeuwt het op dit moment hier!
|
||||
|
||||
![]() van mijn part mag er maandag wel een meter liggen, dan gaan de gordijntjes even open en snel weer dicht!!
|
|
||||
|
||||
![]() Hier geen sneeuw, maar een storm niet te weinig. Woon redelijk dicht aan het water, maar de stoelen waaien nog net niet van mijn balkon af.
|
|
||||
|
||||
![]() In de polder geen sneeuw gezien, op school in zwolle ook niet op weg voor een excursie kwamen we besneeuwde auto's tegen, en in nijverdal sneeuwde het volop
|
|
||||
|
||||
![]() sneeuw? wind? regen?
Uit welk land komen jullie? |
|
||||
|
||||
![]() Heb hier nog geen vlokje sneeuw gezien! (Zelfs nog geen drupje regen...)
|
||||
|
||||
![]() jups, was weer glijden en glibberen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee hoor, in Arnhem niets aan de hand....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Emmen niet? ![]() Dan is mijn pa een vette leugenaar ![]() Hij vertelde me dat collega's van hem uit Emmen met een dikke 10 cm sneeuw op hun tuftufs bij t werk aankwamen.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op dit moment ligt er hier in Heeswijk, 10km van den bosch , Noord Brabant, al een mooi laagje sneeuw.... en het blijft maar door gaan als het zo doorgaat ligt er morge een halve meter
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier geen sneeuw gezien, maar ik woon dan ook in belgië, toen ik deze avond naar huis kwam begon het wel te sneeuwen maar de sneeuw bleef niet liggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanmorgen toen ik naar m'n werk ging alleen wat restanten natte sneeuw op m'n daily....hooguit 1 cm... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen sneeuw... De weg was overigens wel wit, van het zout...
![]()
|
||||
|
||||
![]() hier wel sneeuw, maar juist nergens zout
![]()
|
||||
|
||||
![]() en het komt hier ook weer horinzontaal voorbij zetten..
t sneeuwt nog keihard...
|
||||
|
||||
![]() ![]() zo ziet het er dus uit...
|
|||
|
|||
![]() Bij ons achter de flat zit een chinees. Raden wat er gebeurt rond etenstijd...dan komen mensen chinees halen. Helaas komen ze niet ver...
![]() En dit is het straatbeeld in Enschede Centrum. Nu (19.30) begint het weer te sneeuwen. ![]() Tot overmaat van ramp is ook het contactblokje weer overleden (deze zomer ook al) en werkt onze verlichting en ruitenwissers niet meer. Klote.
|
||||
|
||||
![]() Mijn auto staat vanaf vrijdagmiddag in de garage...net voor de sneeuw binnen en komt er pas uit als het dooit :p
|