![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt.. behalve in de vw'tjes...audi a4 zat ik klem en zo kan ik wel ff doorgaan..
|
||||
|
||||
![]() dit is m'n speedbootje, een glastron GT met een 80 pk mercury
ik denk dat ik hem volgend jaar weg doe, niet omdat hij me niet bevalt maar ik heb liever een consolebootje |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hej ook een glastron ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @brabantia-emmer; waar liggen jullie meestal? wij liggen 9vd10 keer aan de gijster of in het jeppegat....bij vrij slecht weer komen we meestal niet verder dan het spijkeboor (25 min varen vanaf haven)
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() heb zelf ook geen boot maar vaar al 7 jaar op een friese schuitje.
![]() meer foto's op www.skutsje-de-verandering.nl |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meestal vanaf de haven in waspik af langs de amercentrale rechtsaf eerste gat in...tsja waar we uitkomen geen flauw idee...vriend van me vaart altijd of hij zegt waar ik heen moet sturen...kzal eht hem weleens vragen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() he mich.. ik heb 5 jaar lang grootschoot gedaan op de sneker pan.. met succes..2 keer kampioen ifks.. mediales liggen hier..
![]()
|
||||
|
||||
![]() sneker pan is sks he,wij 1 keer kampioen ifks en meerdere malen 2e en 3e.afgelopen zomer 4e geworden.
ik zit meestal bij het zwaard tijdens wedstrijden,en met ploegjes grootschoot en fokkeschoot. heb ook 2 medailes,1x kampioen en 2e x 3e ![]() hier tijdens ploegje zeilen in het sliphok(links op de foto) ![]() Last edited by michelvr6 : 16-11-2005 at 21:59. |
|
||||
|
||||
![]() zei ik ifks..sks..
|
||||
|
||||
![]() ja dat zei je
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toch leuk dat er een hoop "waterratjes" op het forum zijn ![]() maar geen boten met een vw motor erin? ![]() en die glastron gt met oldskool mercury krijgt van mij een dikke RETRO-STATUS,is toch iets van de jaren 80..........prachtig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb jaren geleden eens als rescueboot meegevaren bij een 24UURS race in friesland.
dat is volgens mij met allemaal valkjes? en ging langs een paar dorpjes en wat ik weet ook door sneek. er werd veel meegavaren door studenten en de kruidenbitters vloeiden daar aardig in het rond.(voor mij zelf een texels JUTTERTJE natuurlijk ![]() mischien weten jullie daar wat meer over en of het daar nog is? Quote:
Quote:
voor jullie moet blootvoetskien dan geen probleem zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() derde van link met dat blauwe t shirtje aan.. en ester staat in het midden gele shirtje aan.. ![]() kampioen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je de sneekweek bedoeld die is er idd nog steeds,oftewel studenten dronken zijn week ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
word daar dus een 24uurs zeil race gehouden met valkjes?? |
|
||||
|
||||
![]() met van alles,valkjes bm'rs flitsjes draakjes....enz. das de hele week lang wedstrijden met verschillende zeilboten.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb vroeger altijd flits en schakel gezeild wedstrijd
nog ff een picje van skutsje silen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had eerder in mijn leven nog nooit op een zeilboot gevaren maar 1 x meegedaan was ik verkocht.
is machtig varen op een skutsje,et is jammer dat et nu winter is en de boot stil ligt.nu maar weer op april wachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() aktie foto
![]() ![]() |