|
||||
|
||||
het begin....dit is na een half uurtje werken ongeveer...hahaha dit is mijn winter project.
groot formaat Gr. michiel
Live 2 Ride!!! Last edited by wakebus-m : 17-11-2005 at 21:50. |
|
||||
|
||||
gaaf zeg, ben erg benieuwd wat het wordt...... en hoeveel uur het je in totaal gaat kosten
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Petje af : waar render je dit in ?
|
|
||||
|
||||
ik maak dit in Cinema 4d 8.2
en render het daar ook gewoon in...... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Heeft me altijd al gefascineerd ..
Alleen heb ik meer verstand van touwtje springen dan heel de 3D materie . Is het zo "simpel" : ik gooi wat maten in het progje en de dan komt deze zijwand eruit rollen ? |
|
|||
|
|||
hey dat ziet er al goed uit! (zelf ook Multi Media op grafisch lyceum gedaan, wel in utrecht) succes en ben benieuwd naar het eind resultaat!
|
|
||||
|
||||
Quote:
tjah is het simpel....mmmm...voor mij niet echt maar sommige die doen het zo makkelijk zelfs met twee vingers in hun neus.... en het is ook maar net hoe vaak je het doet, en hoeveel tijd je er der in wilt steken...ik kreeg les op school in 3d dus ik ben er zo ingerolt en ben ik mij er der in gaan verdiepen.....maar ik zou nooit voor Pixar of een van de andere grote 3d bedrijfen..... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Vergeet niet, met 2 vingers in je neus kan je nog prima met muis en toetsenbord overweg
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je een render tonen in polygon-mode? Zo te zien is het geen Nurbs-modelling, of wel? (hoewel die zijwand in een poep en een zucht als extrude-nurbs te maken is) Ik heb een .c4d model van een T1 bus, zal er eens een rendertje van posten, maar die is ook nog niet compleet. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik bouw alles op uit een plane..... Dit is de tussen stand na zo'n 5 uurtjes werk denk ik..... groot formaat en de polygon render groot formaat Gr. michiel
|
||||
|
||||
Zo het begint al ergens op te lijken. Maar voorlopig heb je nog wel even werk
|
||||
|
||||
Quote:
haha dat zal ik zeker hebben jah ...dit is het ruwe werk als dat klaar is komen de details...de lampen, de binnen kant, het dashbord noem maar op.... maar voor me gevoel gaat het nu heel goed.....heb vroeger wel wat pogingen gedaan met het maken van een auto.....je wilt niet zien hoe erg haha en ik heb ook al een hele leuke animatie in mijn hoofd en die komt dan op de website wakebus.com Gr. michiel
|
||||
|
||||
wow dat wordt zeker wel mooi.. ik heb wel eens via paint een busje getekend met behulp van busselecta maar dat is kleuterwerk met wat jij hier presteerd. paar voorbeeldjes:
crewcab deluxe fridolin petje af voor wat jij hebt bereikt tot nu toe |
|
||||
|
||||
wat gaaf man!
|
||||
|
||||
Heel erg mooi!
Ik zou er het geduld niet voor hebben |
|
||||
|
||||
eindelijk de punt zit er in....pffff dat was wel ff wat werk en gedult...kunnen jullie mischien ff kijken of de vorm goed klopt van de voorkant.....??
groot formaat Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Goed gedaan man, dat ding blijft nog mooi low-poly ook! |
|
|||
|
|||
Mooi werk!
Maar waarom niet de sketch picture, van het zijaanzicht, in de lengteas van de bus plaatsen en dan zodra je één zijde klaar hebt mirroren? |
|
||||
|
||||
Quote:
De "V" inhoud lijkt mij iets te bol. Als je twijfelt over de vorm: Check effe je eigen busje! |