|
|||
|
|||
warmdraairegelaar zit op het blok tussen dynamo en ontsteking moet je met een manometer aan de gang druk tussen koude en warme motor meten en voor de ontsteking staan er punten op krukaspoelie en deksel er achter en op ontsteking
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag de auto naar de garage gehad, het "op 3 poten lopen" was dus zwaar verzuipen, hij stond op 10% CO. En het afslaan als de elektrische belasting groter werd, heeft te maken met de dynamo, als je heel goed kijkt brand het accu lampje heel flauw.
Dus gezocht: een dynamo!! Nu heb ik ff op H-base zitten kijken: DYNAMO 55A/IR V-RIEM POELIE ALLE JAREN DRA 0580 DYNAMO 65A/IR V-RIEM POELIE 9/79- DRA 0510 DYNAMO 90A/IR V-RIEM POELIE 9/79- verschillende amperes, waarom is dit gedaan? en wat gebeurt er als ik er een zwaardere in doe dan er nu in zit? |
|
|||
|
|||
gti heeft een 65 ampere borstels met spaningsregelaar vervangen
|
|
||||
|
||||
thanks,
een kennis heeft er een van een diesel liggen, nu staat me er iets van bij dat een diesel een diesel een zwaardere had (zou dan de 95A zijn??) Kan ik gewoon die van die diesel (zwaardere) pakken? |
|
|||
|
|||
dat kan wel moet je een zwaardere accu pakken gelijk aan een diesel heb ik ook[ ivm stereo]
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ok dank je! |
|
||||
|
||||
Quote:
dat hoeft toch niet? je batterij zal gewoon sneller opgeladen zijn. dit wordt toch geregeld als hij vol is? |