|
||||
|
||||
waarom niet dat 1h moterblok wat te koop staat op dit forum...leek mij toch een mooiere basis?
|
|
||||
|
||||
ook een mooiere prijs denk...
|
|
|||
|
|||
En je hebt het probleem dat je straks de helft er niet bij hebt. En je weet de staat van de motor niet.
|
||||
|
||||
pesies dan gaat et alsnog veel meer kosten,nu is alles compleet en we hebben hem lopend nagekeken.
|
|
||||
|
||||
Wat een gezeur om een Corrado............hoe meer van die hokken van straat verdwijnen,des te beter..........
En dat van die kleur en het aantal..............allemaal fabeltjes...........is niet na te gaan....... Maar beter voor die GTI 1..!!!!!!!!!!!!! Word bijna een kloon van mijn Heliosblauwe GTI 1 G60.... |
|
||||
|
||||
Hé Domi hoeveel pk's/nm's wil je uit het beestje gaan toveren?
|
|
||||
|
||||
Wat een gezeur om een Corrado............hoe meer van die hokken van straat verdwijnen,des te beter..........
...en over een jaar of 10 schreeuwt iedereen om die dingen omdat ze zo "geliefd " zijn....is met alles zo |
|
||||
|
||||
Helaas heeft een Corrado een hoog Achmed gehalte.........(ok,hadden de busjes vroeger ook..........)...........ik blijf bij mn standpunt..........weg ermee
|
|
||||
|
||||
Strak projectje!
Vond je Golf al af (supermooi iig), maar nu wordt t echt wat Wat betreft de Corrado... KILL KILL KILL! Gewoon als slachtwagen aanbieden op MP of zo... |
|
|||
|
|||
Gaat allemaal goedkomen Corrado mooi gesloopt worden.
Golf 1 wordt wel superr |
|
||||
|
||||
sja het is jammer dat je een golf 1 niet zo vaak uit elkaar trekt omdat er toch niets bijzonders aan is om over te zetten naar je corrado....das dan toch wel weer apart vind ik...je wilt altijd iets wat op een andere wagen zit
|
|
||||
|
||||
Quote:
waar wil je naartoe een corrado met een golf 1 dashboard ofzo?? anyhow: leuk project ben benieuwd |
|
||||
|
||||
dat bedoel ik.....je gaat geen dash van een golf 1 in een corrado zetten maar wel andersom....en toch vinden we de donorkar niet om aan te zien
|
|
||||
|
||||
hmmmm ok snap je punt.... maar het is natuurlijk logisch dat je zowieso geen ouder dashboard ( of wat anders) in een jongere auto gaat maken
voorbeeldje: Golf 5 met een golf 3 interieur.... dat doe je natuurlijk niet maja genoeg offtopic |
|
||||
|
||||
Quote:
sja maar in domi's geval was et em om geen enkel corrado ombouw te doen. puur om het blok,en die zat niet alleen in de corrado alleen was deze snel en goedkoop voorhanden. dat is het puur waar et om gaat,dus in deze heeft de corrado verder geen enkel doel. |
|
|||
|
|||
Genoeg offtopic maar weer. Dit is een eindeloze discussie.
Wat zijn de plannen met het blok. Helemaal standaard. Of chip en poulie. Of drastischer maatregelen?
|
||||
|
||||
Quote:
YEAHHHHHH BABYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!! Maak ons gek Domi !!!!!!! Grtz.............. LRR
|
|||
|
|||
Idd, genoeg oftopic.
De bedoeling is om eerst met origineel blok te gaan rijden en even kijken hoe alles aanvoelt. Later kan er altijd gekeken worden om een andere sjip en poullie |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee lrr... wat is jou project dan??? nog niet gezien... |
|
|||
|
|||
Suc6 Domi, en hoe meer g60 gebrom op straat, des te leuker!
|