|
||||
|
||||
Quote:
. Hij oogt niet 'af' nu, en interieur zeker ook even aanpassen inderdaad! Beetje voor retro/rat achtige stijl gaan ofzo! Erg gewaagd hoor om je vento zo te 'schilderen' .
|
||||
|
||||
zal d'r eens over denken/shoppen en zien hoe het staat :-)
|
||||
|
||||
Voor alle 'criticasters' die denken dat alleen 2K verf goed genoeg is:
Niet 2k verf schilder je d'r net zo makkelijk weer af: Met een potje afbijt even inkwasten, 2 minuten laten zitten, hoge druk reiniger erover, en klaar is klara! BTW: er zijn zelfs speciale afbijt versies die ook 2K verf eraf bijten! @ Tento: Ik vind t mooi!
|
|
||||
|
||||
Ik vind het ook super, maar dat weet u al
Zoals jezelf al zei: humor en lef... past bij Tento AMEN
|
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens Linnie.
|
||||
|
||||
Poeh! je hebt wel lef misschien zwarte C2's met een gepolijste rand een idee?
|
|
||||
|
||||
Ik vind het super staan!
En al die mensen die zeggen dat het zonde is op zo'n "nieuwe" auto. Aan het kenteken te zien is de Vento ook alweer 12 jaar oud, en wat zal ie bij verkoop dan nog waard zijn (Niets ten nadele van de vento hoor) ??? Dan vind ik dit net zo zonde om een golf 2 te "schilderen".
|
||||
|
||||
Quote:
Niet veel meer, zelfs in Rotterdam willen ze niet meer in een Vento gezien worden
|
||||
|
||||
goed bezig kerel...
nu de bovenkant motip primer rood en we kunnen straks naast mekaas gaan staan...met de matching colors. nothelle's eronder is gewoon de BOM en anders breng je die maar hier...
|
||||
|
||||
pfew....
lef gozert weet nog dat ik me vento mat wou maken, durfde het niet aan die nothelles gaan er echt super onder staan
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Nou, kleine update. De Nothelles zijn het niet geworden, wilde een wat euhm ruigere optiek, meer richting de bad-ass.....
Vandaar dat hij nu rolt op verbreed staal, 14" vzv 195-45-ers . En de lenslampen zijn eruit, op Marktplaats had ik ze te koop gezet. Was op zoek naar de vorige type koplampen. Die komen beter uit met het zwart/zilver!!! Reageert diegene die ze van mij overgenomen had.... eindelijk heeft de Vento dan z'n dikke smoel weer terug!!! Vanmiddag/avond de auto gewassen voor de Midwintermeeting aankomende zondag, z'n kennismaking met het grote publiek Quote:
is dus idd zoiets geworden, de velgen zijn "grof" antraciet gespoten en door te switchen naar 14" en de 195/45 is de auto zo'n 60 mm gezakt . Laagste vaste punt is, vandaag ondervonden , zo'n 7,5 cm
VariTento Last edited by Tento : 06-02-2006 at 21:36. |
|
||||
|
||||
Èn het krijten ( deed wel even zeer ) wil dus ook
|
||||
|
||||
ik vind hem cool!
|
|
||||
|
||||
staat er mooi bij zo iig! een tikkie verder zakken zou wel mogen maarja.. wie ben ik...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Woh helemaal super!!!!
|
|
|||
|
|||
zekers niet nadenken gewoon doen........ super idee ga zo door...... dat is pas Stijl met hoofdletter S
|
|
||||
|
||||
La-ger, la-ger, la-ger...
Verder istie mooi! En geen rode-lijntje-shit erop. Wilde als ik jou was nog wel een eerste-type grille erin (ook wel GT-grille genoemd). |
|
||||
|
||||
Hoewel ik het nu al een kicke wagen vind (ook vanwege het hele verhaal erachter wat ik op VWforum gevolgd heb) vond ik de shop met de nothelles het aller aller mooist! Die wielen staan opper-cool onder deze tento!
|
||||
|
||||
sorry vond ervoor mooier, miss was zwart metallic wel mooier geweest....