|
||||
|
||||
Jawel, hij moest wel los toen de moer er nog op zat, zat er geen speling op, daarna wel. Sterker nog; hij kon er toen ook af
|
||||
|
||||
Ja en nu heb je em al 30x los gehaald, ga maar es verder met dat blok
|
||||
|
||||
Hahahah, ja moet wachten op onderdelen De planning is om vrijdag de motor terug te lepelen. Komt allemaal goed uit, want moet nog redelijk wat werk verzetten voor school... :/
|
|||
|
|||
als ik dit eerder had gelezen had ik afgelopen maandag niet zitten twijfelen of die wel of niet los moest om de riem te vv.. ik heb hem uiteindelijk wel los gehaald. ( moest ook ) maar ja.. zo leer je nog eens wat.
|
|
|||
|
|||
heb ook enige ervaring met golf blokjes en ik geef golfzilla helemaal gelijk
hoeft er dus niet af !!! |
|
||||
|
||||
Mja, klopt... hier hoeft ie ook niet los... weet niet waar ik met m'n kop was, maar goed. Heb nu het volgende probleem, en dat is dat ik de nieuwe motorsteun niet terug krijg Zal waarschijnlijk geperst moeten worden, dus dat betekend dat morgen de motor NOG niet terug kan, en dat ik dus ook nog steeds niet verder kan met de kever.
Verder ben ik nu niet erg mobiel, vandaag van de laatste fiets hier de band van lek gestoken... dus ga morgen maar fietsen maken...
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 29-10-2005 at 21:55. |