|
||||
|
||||
13" onder een golf2 ziet er niet uit, minimaal 14" vindt ik.
onder een einser horen 13" met schroefset. helemaal nu essen eraan zit te komen, dan zou je dom zijn als je die kans laat liggen. succes iig |
|
||||
|
||||
13" ATS onder een 2. staat 'em erg goed.
|
||||
|
||||
ok dit staat niet slecht.
|
|
||||
|
||||
ow sweet dikke golf
|
||||
|
||||
vinnut niks..
velgen verschillen behoorlijk voor en achter, moet je ook niet mieten en er voor ok 7x13 onder leggen. lijkt zo nergens op. en volkswagenaar..raceland de deur uit en snel wat anders halen..
|
||||
|
||||
vind 13ers veel te klein staan onder een G2, zelfs als je hem plat op de pens legt
|
|
||||
|
||||
ik vind het ook gaaf... super, weer eens wat wat niet iedereen heeft en wordt het een beetje een lego-auto
je krijgt wel bekijks met kleine wielen, toen ik met die RSL's reed... hhehe... het rijdt wel fantastisch lekker... |
|
||||
|
||||
dit was mijn golf met 13" allycat velgen
en dit was de golf met 14" alutec velgen vond de 14" beter staan, omdat dat de wielkasten beter vulden auto was verlaagd met fk schroefset
|
||||
|
||||
Over het algemeen vind ik 13" wat aan de kleine kant ogen voor een Golf 2.
De verhouding klopt dan niet helemaal. Maar de ene velg oogt groter dan de ander. Soms vind ik het fantastich lijken, soms helemaal niks. De diameter van een 13" velg met een 175/50-13 band is +/- 504.95 mm de diameter van een 14" velg met een 195/40-14 band is +/- 511.55 mm bron 't verschil in hoogte, en daarmee de vulling van de kas, is op die gegevens dus bijna te verwaarlozen. de breedte van de velg en de et-waarde zullen hier in dit geval meer verschil in maken denk ik. @J.L. tuning: 14" vind ik ook beter staan, maar dat komt meer door de breedtevulling in de kas dan door de hoogte. @berendd: het Raceland setje gaat er z.s.m. uit hoop ik, 'k hoop dat ik dit jaar naar Essen kan
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hoe rijden al die gti's op 13"? remmen verkleinen oid? lijkt me geen fijn gevoel.
|
|||
|
|||
Die remmen zijn gewoon nog origineel. Het past dus gewoon maar je hebt verschillende maten daarin. Volgens mij heeft ie de maten van de oudere gti eronder ofzoiets. Je kan ook nog spoorverbreders eronder doen. Remmen verkleinen zou nooit een optie mogen zijn!
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee daarom, bij mij past er geen 13" om iig. en remmen van een ouder type gti eronder zou ik ook niet veel vertrouwen in hebben.
|
||||
|
||||
Quote: