|
|||
|
|||
Quote:
Ja, hij loopt weer helemaal soepel!! lekker man. Geniet ervan |
|
|||
|
|||
Ga ik zeker doen! Kan niet wachten om er weer mee te rijden
Was vorige week wel anders voordat ik vond dat de riem niet op tijd stond
Golf 2 GL 1.6 carb Rood metallic Golf 2 Syncro 1.8 GU Atlas grijs (terug origineel) Passat C3 2.0 TFSI Vag Chip Blauw grafiet Daily Golf 2 CL 1.6 60pk TD Tornado rood Scrapped Golf 2 Madison 1.6D Tornado rood Crashed |
|
|||
|
|||
zo weer een kleine update, afgelopen week weer een dagje bezig geweest met de golf, en dankzij alberto is mn golf nu weer voorzien van een hemeltje wat bestaat uit 1 deel niet los hangt en nu zwart is
Hij komt steeds meer richting af waar ik echt heel blij om ben!
Golf 2 GL 1.6 carb Rood metallic Golf 2 Syncro 1.8 GU Atlas grijs (terug origineel) Passat C3 2.0 TFSI Vag Chip Blauw grafiet Daily Golf 2 CL 1.6 60pk TD Tornado rood Scrapped Golf 2 Madison 1.6D Tornado rood Crashed |
|
|||
|
|||
Tis alweer even geleden maar ik heb niet stil gezeten.
Afgelopen tijd een paar leuke items op marktplaats kunnen scooren. Zoals stoelverwarmings schakelaar, een leren GL stuur, koplampverstelling samen met de Kabelboom en schakelaar, en middenconsole voor electrische ramen. En een heleboel dingen voor het project syncro wat ik weer wil gaan oppakken. Kortom genoeg te doen komende tijd
|
|||
|
|||
Lekker bezig!! ik ben benieuwd naar dat syncro project. Volg dat graag!
Succes... |