Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 23-10-2005, 18:09
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Quote:
Originally Posted by Marcski
Dat is geen theorie, dat is een mening

Het is wel degelijk een theorie...namelijk de mijne
Reply With Quote
Old 23-10-2005, 22:15
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

smartass
Reply With Quote
Old 25-10-2005, 12:13
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

So Thom heb je weer je zegje gedaan, valt me op dat jij altijd alles beter weet, goed van jou man! Dus hopelijk verduidelijkt dit het een beetje:

Wat denk je nou, de deuren voorschermen achterschermen zijn ALLEMAAL vervangen en toen is de hele auto opnieuw gespoten! Dan ga ik er wel vanuit dat de bodem op zijn minst een 'beetje' knap is. Tuurlijk geen nieuwstaat, roest is ook niet zo erg, maar als er zulke gaten inzitten ga ik toch twijfelen.

En of ik het heb gevraagd?? Tuurlijk, was allemaal wel redelijk netjes zei Marten, heb hem ook over de gehele situatie ingelicht en hij zal binnenkort wel reageren, we hebben via PB contact gehad namelijk.

Ik vind dat ik het best hier neer mag zetten, foto's liegen niet (en neej ik kan niet photo-shoppen)

Nu is het klaar met het gezeik, ik ga hem helemaal in topstaat brengen zoals het hoort. Dus hier is alles te volgen.

Trouwens vanochtend heeft de golf APKtje gekregen was allemaal in orde, nadat dus het gigantische gat Links Voor was gemaakt en ik de remmen achter compleet het vervangen, cilindertjes/voeringen/veren enz.
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote
Old 25-10-2005, 12:58
GolfII's Avatar
GolfII GolfII is offline
Adverteerder - BK Customs

Ik zeg BLACKDEVIL: helemaal TOP!! Ga zo door met je auto en reparaties.
BD, keep up the good work!! Gaaf man Ik zou je Golf I nu zo over willen nemen.

Last edited by GolfII : 23-06-2006 at 10:18.
Reply With Quote
Old 25-10-2005, 14:12
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC

baak en braad koning nummer 2 of ben ik nou de tel kwijt..

ieg goed bezig dude, mag me derby ook weleens een weekje lenen , hoewel dat no way zo erg is als dit...
Old 10-12-2005, 11:45
Marten's Avatar
Marten Marten is offline
VW Guru

wil nog wel even reageren op dit topic, die reakties etc, slaan helemaal nergens op, ik heb die auto gekocht van iemand en die was in een zodanige staat dat hij opnieuw gespoten moest worden.

wat ik heb vervangen.

front
moterkap
2 deuren.
2 voorscherms
achter alle 2 kanten nieuwe wielkastranden ingelast (oversetplaat)
achterklep, deze weer origineel gemaakt zonder wissergat.

als ik alles optel en dan kijk waar de auto voor weggegaan is, moet de huidige eigenaar echt niet klagen

de bodem leek mij nog vrij hard, heb er mischien weinig naar gekeken, zat toen goed in de tektiel, en als die in de tektiel zit dan ga ik er niet met een schroevendraaier in zitten te porren. heeft geen zin naar mijn mening, heb de bodem daarna netjes opnieuw getextieleerd.

maar een auto van 80' die niet roest is erg zeldzaam. met deze km stand.

vind het idd beetje tegenstrijdig, als ik een auto verkoop sta ik ervoor.
dus niet met reakties komen van ''bij hem koop ik liever niet een auto'' is BULLSHIT.

heb de auto voor een goede prijs verkocht, ding is helemaal opnieuw gespoten. alle plaatwerk buitenom is nieuw. wat denk je dat dat kost, en dan zit er een gat in de bodem, beetje lassen en het is weer klaar, dan moet je een nieuwe auto kopen, je weet het van tevoren. ik heb er mischien niet goed naar gekeken, maar ik wist het echt niet.

dit wou ik even kwijt zit me al een tijd dwars.

zullen straks wel weer mensen zijn die het beter weten en het een ander niet gunnen.

mzzl Marten
Old 10-12-2005, 12:00
DaL0's Avatar
DaL0 DaL0 is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to DaL0

netjes bezig hoor, maare toch wel je eigen fout, had je hem maar op een brug moeten laten zetten ofzo. Had je het zelf kunnen zien. Ik vind dat je Marten hier ook niet voor mag aankijken. Gelukkig is het nou opgelost en ziet er als nw uit!
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 21:36
Black Devil's Avatar

maakt niet meer uit, is al een hele tijd geleden, nu is de boel weer goed gelast dus ik zit er al niet meer mee.
Dailys:
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 22:04
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Theorie:

Met een golf die zo rot is aan de onderkant en er is niks over gezegd door de verkoper terwijl hij het wel wist. Dan ben je gewoon genaaid hoe je het ook went of keert!!

Is de golf overgespoten en er is niks aan de bodem gedaan terwijl deze rot en aan gedeeltelijke vervanging toe is. Dan ben je echt verkeerd bezig geweest!

Jij veronderstelt dat de verkoper het wist... de auto kwam wel door de APK hoor... Dus sja, zou jij er dan aan twijfelen als het jouw auto was?

Quote:
Wat denk je nou, de deuren voorschermen achterschermen zijn ALLEMAAL vervangen en toen is de hele auto opnieuw gespoten! Dan ga ik er wel vanuit dat de bodem op zijn minst een 'beetje' knap is. Tuurlijk geen nieuwstaat, roest is ook niet zo erg, maar als er zulke gaten inzitten ga ik toch twijfelen.

En als je een auto koopt, en je weet wat er aan is vervangen omdat het slecht was, en je weet dat aan de bodem niks gedaan is......... Ik zou mezelf achter men oor krabben.

Nee, ik ken de hele golf verder ook niet... klaar.

Quote:
So Thom heb je weer je zegje gedaan, valt me op dat jij altijd alles beter weet, goed van jou man!

Dit vind ik wel erg zwak hoor... Ik wil alleen duidelijk maken dat er 2 kanten aan een verhaal zitten. En ik vind persoonlijk niet dat je zoiets op een forum uit moet gaan spelen.

Ik ken Marten gewoon wel, en het is geen naaibak.... En die indruk wekt(e) dit topic wel... That's all, vandaar mijn reacties
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 12-12-2005, 23:16
Adidax's Avatar
Adidax Adidax is offline
VW Enthousiast

Even volledig offtopic:

die stalen velgen, welke maten zijn dat?

Grootte en breedte?

Alvast bedankt!
Reply With Quote
Old 07-01-2006, 17:38
Marten's Avatar
Marten Marten is offline
VW Guru

7 en 8j 14 inch hoog. waren origineel 5j rondom.

toen ik hem had had ik er 195/40 en 195/45 bandjes op.

gr Marten
Old 07-01-2006, 17:54
Black Devil's Avatar

wielen zitten er nogsteeds onder, was er eentje krom gereden door ene $%^&*( die zichzelf voorrang verleende dus een stoep gepakt.

Velg laten richten en heb ze toen allemaal opnieuw gespoten zien er superstrak uit, en horen er gewoon op!

Vandaag RWschakelaar en relais erin gezet met interval heeeerlijk hoef je het niets steeds handmatig te doen.

En we gaan aan de gang met het interieur de bekleding (wat er nog van over is) is helemaal gaar, dus dit gaat opnieuw bekleed worden

Dynamo opgefrist, koolborstels vervangen en accu ook.

Auto is mooi winterklaar
Dailys:
Reply With Quote
Old 07-01-2006, 17:57
-Jens!-'s Avatar
-Jens!- -Jens!- is offline
Forum junkie

goed bezig!! tegenslagen hebben we allemaal weleens met auto's, dat hoort er gewoon bij, laskarren zijn nie voor niks uitgevonden
'91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop

***Slam & Weld***
Scraping Volkswagen Nostalgica

www.facebook.com/slamandweld
Reply With Quote
Old 08-01-2006, 00:17
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...

eerste golfje wat je hebt aangeschaft ??? weet je gelijk de plekjes als je de achter as er af haalt let op dat de draadeinde niet breken. Heb ook een plekje in de bodem
Reply With Quote
Reply

Posting Rules