|
|||
|
|||
Quote:
Zo te lezen heb jij verstand Van zaken, mocht je eens tijd hebben om te buurten , let me know👍 |
|
|||
|
|||
vanochtend de chip binnen gekregen,
moet eerlijk bekennen dat ik er maar weinig vertrouwen in heb hoe de toeren begrenzer gaat inkomen. 8D65CB03-0D1D-4ABC-98D1-10B238DA99DC |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd. Neem aan dat die wat aangepast waarom zou je anders een nieuwe chip branden en sturen. Ik ben absoluut geen expert en kan geen chips schrijven . Alleen als je er klaar mee bent en ombouwt naar vrij programmeerbaar kan helpen met rommelen tot het goed is. Denk dat we het na drie keer gas geven ingesteld hebben terwijl de motor loopt .
|
|||
|
|||
Quote:
Klinkt goed, weet wel dat io vruuuger mijn clio williams op Vems liet draaien maar dat vind ik echte te duur voor een auto die we enkel voor plezier en vakanties gebruiken.. maar wie weet waar het bloed kruipen kan☺️ |
|
||||
|
||||
Quote:
Tot welk toerental kun je met de originele chip?
|
||||
|
||||
Quote:
Dit soort reacties zou mij wel even kritisch na laten denken of ik wel met een chip van hem/haar zou willen rond rijden. Kopietje trekken en een paar parameters aanpassen kunnen er verschillende, maar het gaat er om dat je het maximale uit je blok haalt zonder overmatige slijtage of schade.
|
|||
|
|||
Quote:
daar heb je volkomen gelijk in, ik twijfelde ook erg hard om de chip niet meer te gebruiken. toch..... heb ik nu deze chip in de ECU en rij er mee rond. het probleem van de toeren begrenzing is verholpen, max ligt nu op 7200 en vind het wel best zo. voor die paar km die ik rij neem ik de evt schade of overmatige slijtage op de koop toe. |
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie input, bedank Stefan Baggen voor de chip.
|