|
|||
|
|||
Quote:
het is dat je er zaterdag bij was Bien,anders had Wout de uitlaat eronder uit gesloopt ... :shock: |
|
||||
|
||||
Ja dat weet ik, komt ook ooit nog wel een andere op maar
tot die tijd blijf ik met deze brulpijp rond scheuren..!! |
|
|||
|
|||
Quote:
dus iedereen is dadelijk vast gewaarschuwd ... als jullie in de omgeving Wageningen een lage Silver Bug met Porsche wielen,een brulpijp en een dame achter het stuur met een hele vette grijns zien rijden,dan is het SABINE_SILVER-BUG !!! |
|
||||
|
||||
HAHA ja en vooral als je op de fiets zit moet je oppassen want ik blaas je letterlijk en figuurlijk van de fiets af!!
|
|
||||
|
||||
we zijn het gewend hier in de omgeving van wageningen vooral aan een golf 2 G60 die brult ook al super hard.
|
||||
|
||||
Quote:
Een golf 2 G60 zei je :?: :?: |
|
||||
|
||||
Quote:
haha, psies Niet echt een combi, laag-porschevelgen en dan een Jet-pipe dingen verdwijnen bij ons in bosjes naar het grofvuil. Wat is het, 1200 of 1300-1600 Ik heb anders nog een nieuwe "single quietpack" liggen, ooit eens van wouter overgenomen...mits je het mooi vind natuurlijk :woow:
|
||||
|
||||
Ook nog plannen om het carroserie te gaan herstellen bij de Silver Bug?
|
||||
|
||||
Dat is wel nodig lijkt me als je de foto's bekijkt.
|
|
||||
|
||||
Ja de carroserie komt ook nog wel aan de beurt maar eerst de APK maar eens doen.....
Het is een 1200 maar wat is een "single quietpack", sorry kom net om de hoek kijken bij luchtgekoelde.... |
|
||||
|
||||
Quote:
ja die van jou . oh nee in de golfmagazine zeiden ze golf4 G60
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Maak wel een foto als ik er 1 gemaakt heb morgen. tis in ieder geval zo'n platte demper die onder je achterpaneel zit. Onder de spijl hebben wij er 1 naar 2 kanten. To Tjaap, volgens mij heb ik er nog 1 liggen, leg m wel apart voor je !!
|
||||
|
||||
Ik zie de foto wel!! Ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Welcome @ the aircoolers dan! De foto hieronder is er een van een Single Quietpack. Je moet er dan wel een spruitstuk voor je 1200 bij kopen (Paruzzi, €69.50 meende ik...) Dit is btw mijn e bericht
|
||||
|
||||
zou super zijn, thanks
|
||||
|
||||
@beetlefreak, gefeliciteerd met je 76ste bericht, dit is mijn 585ste.... Je hebt nog ff te gaan dus......
Zal vanavond mijn grote keverboek weer eens induiken, daar vind ik toch altijd wel leuke dingen in!! |
|
||||
|
||||
Hey hey..
Van wien is dien jokert? Allemaal geilen op die rondingen, terwijl die vierkante schuddebuik er toch ook mag wezen (alleen jammer van dat dak; die vink lelijk. :P
|
|
||||
|
||||
sjampoo : kijk eeens in je PB box
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn 76e berichtje bedoelde ik ff met een naar het luchtgekoelde zoals onderstaand :P Ook al een lijstje aant maken voor je mex dus... dat Paruzzi boek is echt een uitkomst