|
||||
|
||||
Wat een geweldige auto! Helemaal strak, en precies zoals (in mijn ogen) een golf 1 moet zijn! En dan dat blokkie...
|
||||
|
||||
Quote:
dis foto van laatse keer drachten richard... vond hem daar niet snel... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vind een kleine 300 pk nog veel voor in een golfje 1.
|
||||
|
||||
ik heb die blauwe op drachten ook op foto gesnipt,vondt et er heftig uitzien onder de kap.
|
|
||||
|
||||
Wat zit er in die linkerdoos ?
Alternatief voor een intercooler of zit die daar gewoon ingebouwd ? |
|
||||
|
||||
geen idee helaas,maar intercooler zit gewoon achter de grille.kijk maar es goed naar de grille..
|
|
||||
|
||||
Quote:
kerstpakket?? |
|
||||
|
||||
Quote:
ziet er idd wel heftig uit ja... weet niemand meer van dat apperaat dan? |
|
||||
|
||||
auto is van martijn van bakel
is een golf 1 gti van 1983..heeft een 20vt turbo met rond de 420pk [volgens martijn op chimay waar hij 11.1 of 11.0 reed]
|
||||
|
||||
Quote:
Dat achter de grill is gewoon de radiateur zo te zien. Kijk ook maar eens naar de buizen .. gaat van de Turbo naar de onbekende doos en dan direct op het inlaatspruitstuk. |
|
||||
|
||||
Quote:
kan je me nog meer van de wagen vertellen? vind eerlijk gezegd dat ie een platsje gheeft verdiend in de hall of fame. ow ja richard,je hebt een pb.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Uiteraard ken ik deze auto. Peter, de eigenaar, is al jaren een goede vriend van me. Heeft de auto zelf opgebouwd en zie na jarenlange arbeid het resultaat. 350 pk zit er niet in, maar het scheelt niet veel... |