|
View Poll Results: Zal het wat worde??? | |||
Ja!!! | 30 | 85.71% | |
Nee!!! | 5 | 14.29% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
hele mooie klinkjes.... passen deze nou zonder aanpassingen op een golf 1?
|
||||
|
||||
nou ze passen zeer zeker maar je moet het Gaffeltje (hefboompje) andersom monteren en dan passen ze op een mk1, voor mk2 is het volgens mij nog weer anders...
Ik moet ze nog wel ff laten polijsten!~!! |
|
||||
|
||||
zelf polijsten bikkel! Of Jasper het laten doen, die vind dat Heerlijk!
Morgenochtend gaan de lijsten op de post! Heb eerder geen tijd
|
||||
|
||||
Jasper en polijsten ????????????
nee das geen goeie combi ! Arjan en polijsten das beter
|
||||
|
||||
wou dat net zeggen ja... nee laat dat arjan maar doen!!!
Die zal dat zeker weten heel goed kunnen!! Nee is goed erdam ik zie het vanzelf wel!! Mazzels |
|
|||
|
|||
ja ik vind ze zelf ook leuk heb alvast een ander setje besteld maar alex aka einzer is eerst aan de beurt dus ...maar ik zal nog wel eens de telefoon op pakken voor de rest
|
||||
|
||||
zou ze wel willen maar ze passen niet meer.
of hebben ze ook porsche audi klinken! Nou ja wordt wel bruut als ik het zo hoor!!
|
||||
|
||||
Al over het interieur nagedacht? Een spucknapf stuur (van eerste type GTI's) is behoorlijk retro natuurlijk... Evenals een golfbal pookknop Die heb ik namelijk ook beide in mijn Golf 1
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat is natuurlijk wel mooi ja... pook golfbal heb ik hier nieuw orgineel in doos liggen! Het interieur weet ik nog niet helemaal, er komt zoiezo een nieuwe zwarte hemel in en het dash gebeuren blijft orgineel alleen dan ander tellerwerk. Het interieur wat er in zat is dat wat lijkt op schapenwollen sokken zeg maar... Nou ja jullie snappen wel wat ik bedoel! Daar is alleen de bestuurders stoel van helemaal versleten dus die laat ik waarschijn repareren of ik moet een net bruin interieur vinden! (dus als iemand wat weet?) Nou vandaag alle rubbers binnengekregen voor de voorportieren met sierlijst(nieuw)! Sommige zeiden dat het niet meer leverbaar was maar ik heb het besteld en gekregen!! Nu alleen nog de lijsten zelf maar die zal ik vast en zeker binnenlort binnen krijgen!!?!(Black Devil) Nou weer een kleine update Mensen de groeten |
|
||||
|
||||
ff vraagje over de klinken van welk type porsche komen ze af want die zijn wel stoer en vooral gepolijst
|
|
|||
|
|||
Omgepolijst vind ik ze mooier, en waarom niet even een nieuw rubbertje erachter?
|
||||
|
||||
als je het over de klinken hebt deze op de foto zijn niet van hem maar ik denk van burbo van mivw als ik het zo zie !
|
||||
|
||||
klopt stimt genau jappie!!! nieuwe rubbertjes heb ik al liggen!!
De klinken zitten orgineel op een porsche 944 maar dan weer niet alle modellen daarvan... snappie het nog?? |
|
||||
|
||||
Nou ze liggen nog bij Joosie om gepolijst te worden maar dit gaan ze toch zeker worden!!
Graag jullie reactie! www.jps-worksofart.tk |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal supervet uit, die wieltjes zijn ook wel lachen :P veel succes!
|
|
||||
|
||||
heb je nou al dat chroom binnen????????????
|
||||
|
||||
Quote:
SUPERZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Help me ff op weg.............wat voor wielentjens zijn dat eigenlijk ????? Grtz................. LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 30-10-2005 at 20:16. |
|
||||
|
||||
Renault Clio??
|
|||
|
|||
succes met je project ben zelf al 10jaar bezig met een 78er
|
|