![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oh oh Leon : luister nou naar ome Meetlintworm .. hij zegt weinig maar wat hij zegt klopt bijna altijd .
Scheelt je weer een hoop schuurwek iig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schuren is toch niet echt mijn hobby Gert !
Wilde ze gewoon een beetje leuk oppoetsen, ze zitten nu onder de stof en spinrag..... Maar als meetlintworm gelijk heeft ga ik ze maar gewoon een beetje opwrijven, en schroef ik ze zo onder mijn auto. als ik de verhalen hier zo lees kan ik er meer mee verzieken dan opknappen, en de velgen zien er in weze al super uit :woow:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb net velgen gekocht met oxidatie onder die plastic laag, hoe krijg ik die plastic laag er het makkelijkst af? Gewoon pulken? Of is er een andere tip? |
|
||||
|
||||
![]() Afbijt van de gamma
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar sta jij nou mee??? twee lege thee glazen, want bier ken ut nie weeeze. :? :? :? :? :? :? :? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er is maar een tip: laat ze lekker polijsten in duitsland Is super mooi Vraag maar aan dorpeltje X Wel af en toe poetsen he |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal het hem eens vragen, en wat het kost uiteraard, anders ga ik het zelf proberen. Thanks voor de info! |
|
||||
|
||||
![]() In rotterdam zit ook een goed en goedkoop adresje hoor !
omgeving kruiskade geloof ik , kan het preciese adres wel navragen voor je Maat van mij heeft daar zijn foeksen laten polijsten, errug knap stukkie werk geworden en voor hel weinig geld Ik wil zelf mijn cookies daar nog een keer heen brengen, maar die zijn voor de kubel....dus volgend jaar is vroeg zat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
afbijt van de Gamma? Das wijven spul man. Op me werk daar heb je pas afbijt, op basis van methyleenchloride en mierezuur. Dat vreet zelfs de loodmenie van 70 jaar oud eraf.....heilig spul kan ik je zeggen. |
|
||||
|
||||
![]() Ja op je werk ja......
Maar die van de gamma werkt wel STUK beter als die troep van Allabahstine ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hebbie een foto van die Foeksen dan????? En ja hoor, graag dat adresje van je Groeten Rook |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is project cheap ass tuning, aangezien polish pimp buiten budget is valt hij af. |