|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ik wil dit wel netjes gaan doen. Heb geen zin in kabels die los liggen etc. Maar goed, is misschien wel interessant om te testen. Ik denk ook dat er weinig verschil in zit. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zitten er geen oliedrukschakelaars op de cilinderkop bij een VR6? Anders maakt het net zoveel uit welke van de 2 je pakt, zitten geloof ik op dezelfde galerij dus krijgen dezelfde druk.
Slang voor de watertemp moet er 1 zijn die niet achter de thermostaat zit, zou iets van de cilinderkop pakken ook! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo Robert, zover ik weet zitten de olie sensoren zoals op de foto bij de olie filter. Maar kan mij vergissen. De bovenste waterslang zit inderdaad op de cilinderkop. De thermosstaat zit onder als ik het goed heb. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt inderdaad, De achterste is olietemperatuur, linksvoor is 1,4 bar en rechts is 0,25 bar sensor! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus de sensor moet ik dan op de 1,4 bar positie plaatsen? |
|
||||
|
||||
uppie...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maakt niet uit welke van de 2 je pakt. Ze zitten op de zelfde galerij dus krijgen dezelfde druk! De reden dat er twee schakelaars in zitten is om zowel een te lage als een te hoge druk te kunnen meten/aangeven op je dash. |
|
||||
|
||||
Quote:
Top dank je!. Dan ga ik een bestelling de deur uit doen. Word vervolgt... |