|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! V.d. Kerkhof is een erg goed adres. Hele tijd geleden de auto van mijn vader daar laten stralen.
|
|
||||
|
||||
Lijkt op eerste zicht wel een goede basis?
Heb je de hele historie? Rechterkant lijkt er wel al eens iets gedaan te zijn. |
|
|||
|
|||
Benieuwd waar dit moois eindigt. Lees veel origineel origineel origineel. Snap ik maar maak hem alsjeblieft hoe je hem zelf wilt hebben. Jij moet er naar kijken, rijden en van genieten.
Dat origineel wordt toch veelal ingegeven ivm de centjes
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt , ik heb de hele historie, heb zelf vroeger een aanrijding mee gehad, iemand anders die door rood reed. |
|
|||
|
|||
Quote:
Het is zeker geen centen kwestie om hem zoveel ogelijk origineel te houden, ben zelf wel gecharmeerd van hem in originele staat terug te brengen. Bovendien wordt dat zeker geen goedkopere optie denk ik, als ik zie wat er Soms gevraagd wordt voor originele onderdelen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet het gelukkig! Nu heb je in ieder geval om hem volledig goed te herstellen |
|
|||
|
|||
Kijk dat wilde ik alleen maar zeggen. Maak zoals jij hem wilt hebben en er het meeste van geniet. Ik zelf heb bijvoorbeeld niet zoveel met de standaard looks
|
|||
|
|||
Het nodige laswerk is uitgevoerd, na overleg toch maar besloten om een nieuwe originele vw achterkant er in te laten lassen.
Last edited by Inkedami : 02-11-2019 at 20:18. |
|
|||
|
|||
poe veel werk
|
||||
|
||||
goed bezig hoor
|
|
|||
|
|||
Zeer mooi werk!
Herkenbaar Ze zijn toch bijna allemaal op dezelfde plaatsen aan het roesten |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb hem vorige maand , maar weer voor 2 jaar geschorst |
|
||||
|
||||
laswerk is netjes hoor..
gaat goedkomen.. |
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|||
|
|||
Van de winter weinig aan de Golf gedaan en ook niet zo veel motivatie in een koude schuur.
Maar toch weer even een korte update, de auto is inmiddels gelast en voor de tweede keer gestraald . Na de tweede straalbeurt meteen in de Epoxy Primer gezet. En inmiddels staat hij weer thuis. Verder liggen een aantal onderdelen zoals de achteras nog bij de straler voor een Poedercoating. |
|
||||
|
||||
Kijk, dat lijkt erop!
Motivatie is idd wel een dingetje soms, door blijven gaan! |
|
|||
|
|||
Ziet er al goed uit 👍🏻 Kwam er nog veel extra werk onderuit na de 2 de keer stralen ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat viel mee, paar kleine gaatjes in de bodemplaat en reservewiel bak. |
|
|||
|
|||
mooi project en mooie harde basis ideaal om te restaureren
|
|||
|
|||
Eindelijk weer eens een update.
Auto is inmiddels strak gemaakt en staat binnen in de lak en buitenkant in de grondlak Achteras ligt klaar voor montage. Onderzijde gespoten met 3M bodyschutz. Tank is klaar Last edited by Inkedami : 17-12-2020 at 12:44. |