|
||||
|
||||
Quote:
Lees het even opnieuw. Ik twijfel juist wel aan de correctheid van relais 30. Haal relais 30 eruit Zet auto op contact Wat gebeurt er? |
|
||||
|
||||
Sorry, verkeerd gelezen. :-)
https://youtu.be/bXHun3Oc9kQ https://youtu.be/YpHOtjcTPJ4 Relais eruit auto op contact alles normaal. Relais er weer in auto op contact, benzinepomp hoor je. Last edited by nanneborn : 12-10-2018 at 19:50. |
|
||||
|
||||
Hoor ik de brandstofpomp nou ook draaien zonder relais 30 er in? Zo ja... relais 30 er uit laten en dan is het goed?
|
|
||||
|
||||
Als relais 30 eruit is dan hoor ik de benzine pomp niet. Alleen het piepje onder de motorkap.
Het zou toch niet dat ik ...... Ik ben gaan kijken of ik foto's kon vinden van mij zekeringskast. En toen vond ik deze foto... Daar is het beruchte relais 30 niet op te zien Wat ik nu dus denk is dat ik relais 30 heb laten zitten van de nieuwe zekeringskast !! Dus dat deze er eigenlijk niet ophoort. Alleen vind ik het piepje raar onder de motorkap? Misschien dat dit gekomen is door dat relais? Last edited by nanneborn : 12-10-2018 at 22:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Destijds inderdaad mijn ecu open geschroefd, die doorgebrande printbaan was vrij duidelijk te zien. Gesmolten connentor en plastic. Je kunt je ECU ook eerst even los schroeven voor je een andere koopt, als er schade aan is is dat vaak vrij duidelijk te zien! |
|
||||
|
||||
Quote:
Had ik al gedaan. Niks te zien. Maar zo als het er nu uitziet werkt alles gewoon weer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Brandstofpomp weer na ca. 3 sec uit? Die piep zal wss inderdaad in je gasklep zitten, deze zal hoogstwaarschijlijk ook miniem bewegen bij sleutel op contact om de juiste gaskleppositie weer te geven. |
|
||||
|
||||
De brandstof pomp heb ik voorheen ook niet gehoord. Dus op contact en verder hoorde ik al niks. Nu hoor ik de pomp ook niet. Ik heb de auto inmiddels 10min laten lopen. Mirgen eens een stuk rijden. Om er zeker van te zijn dat alles 100% werkt.
|