|
||||
|
||||
Quote:
Die is echt supercool Dit zit ook in mij hoofd dank je wel
|
||||
|
||||
ik vind persoonlijk degene met zwarte onderzijde mooier... maar ja je hebt al een matzwarte daily driver...
|
|
||||
|
||||
@danielle: zou je ook eens de bovenkant wit, dan hout en dan de onderste rand wit en de achterramen donker, ik ben erg benieuwd hoe dat eruit zou zien.
dank, dank, dank.
|
||||
|
||||
doe ik morgen even, lagenbestand staat op de computer op mijn werk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
OK alvast bedankt. Ik vind de matzwarte onderkant ook erg gaaf, maar dat hout is ook wel erg leuk en volgens mij redelijk origineel. Deze twee spoken het meest door m'n hoofd. De wielen ben ik alleen nog niet uit, maar dat zie ik nog wel. Hij moet eerst 3 november voor een kenteken keuring.
|
||||
|
||||
oke hier istie dan!
|
|
|||
|
|||
cool, kan iemand mij een korte cursus geven met paint? wil dat ook zo graag kunnen
Mail: Henkhamstra46@hotmail.com |
|
||||
|
||||
ik denk niet dat dat met paint gaat lukken.
photoshop is toch wel HET pakket voor dit soort 'ongein'. hoe ga je dat hout doen? op de nieuwste versie zie ik een band houtwerk die ongeveer net zo hoog is als de breedte van een rol van die plakfolie (om de planken van je keukenkastjes mee te doen) en die hebben ze volgens mij in houtnerf motief!
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, zo had ik het ongeveer ook bedacht. Anders ken ik nog iemand die in de bestickering zit en die heeft wellicht ook nog wel iets liggen. Ik vind het iig weer eens wat anders. Bedankt Dani
|
||||
|
||||
Geen dank! Su6 ik zie het eindresultaat wel
|