|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk zag ik dat |
|
||||
|
||||
Frank was een beetje moeilijk (niet zoveel tijd), maar heb er dit van gemaakt!
|
|
||||
|
||||
alleen nog even verlagen... komt eraan!
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb je geen andere foto, dit is echt een rot hoek om mee te photoshoopen (je kijkt tegen de onderkant van de wagen aan)
|
||||
|
||||
alleen de velgen krijg ik niet goed... maar dit is pimp de bus van Frank
|
|
||||
|
||||
Cool daan zo met dat rooie lijntje!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
wow, Pim die is goed!
|
|
||||
|
||||
Danielle / Ploon: BEDANKT
Echt leuk gedaan!! M'n bus ('t is een lief origineel campertje, geen straatracer) zal er noooooit zo in 't echt komen te zien, maar ik vind 't wel heel leuk om 'm digitaal zo te zien Last edited by vwspijlbus : 29-09-2005 at 12:05. |
|
||||
|
||||
het helpt als je een flinke bak met VW foto's tot je beschikking hebt, dan zit er bijna altijd wel iets tussen dat onder (bijna) dezelfde hoek is genomen. vooral bij het overzetten van wielen is dat wel van belang.
|
||||
|
||||
Ja dat ontbrak er bij mij aan. Heb hier op mijn werk niet alle foto's... en niet de tijd om uitgebreid te zoeken... Doe het ook tussen mijn andere werk door.
|
|
||||
|
||||
Jullie hebben in iedergeval voor zaterdagavond een uitnodiging verdient om ene te komen drinken!
Last edited by vwspijlbus : 29-09-2005 at 20:25. |
|
||||
|
||||
http://www.rustybus.com/shastasnowt...5/wallpaper.asp
ik heb deze nu: alleen dan de 1600x1200 uitvoering :p |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet nog niet of ik aanwezig zal zijn op de bugaroo chill out. men haakt hier 1 voor 1 af
|
||||
|
||||
Ik ben er niet zaterdagavond/
|
|
||||
|
||||
ik heb op google een achtergrond gezocht, met een T1tje er in en kwam deze tegen....Heb m een beetje aangepast, en dit is hoe ik m nu heb op mijn bureaublad
origineel 1024 x 768 zie je ook wat ik heb verandert ?? Gr. michiel