|
||||
|
||||
Quote:
En je moet natuurlijk wel reclame voor jezelf blijven maken. Maar eh een cursusje Nederlands zal ook niet gek zijn... |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, ik zag het ook al. :p Het is al verbeterd! Maar ik was je toch net 1 minuut voor... :biggrin: Last edited by WakeBus-J : 26-09-2005 at 12:54 en jou post was om 12:55 hehehe
|
||||
|
||||
Quote:
je kunt je waardeloze 'kut'reacties ook gewoon achterwege laten hoor, lijkt me een stuk beter! en iemand afbranden lijkt me een hobby van je te zijn, je klinkt ietwat gefrustreerd... of heb ik dat soms mis? man, ga lopen zeiken op een ander forum of zo..of ga een sport beoefenen waar je je frustraties op de medemens op kwijtkunt.. (kempo een goed plan?) Last edited by hajee : 26-09-2005 at 12:50. |
|
||||
|
||||
whahahaha t'ja t'is ook wel weer te triest voor woorden die botte reactie...!
|
|
||||
|
||||
Quote:
citaat: "Dus had hij met al z`n spaarcentjes een busje weten te bemachtigen! Maar had geen geld meer voor de restauratie."
|
||||
|
||||
Quote:
Niet iedereen heeft het ruim, ook ik heb nu eindelijk een spijl maar geen geld voor resto.... De 1 kan een kant en klare kopen, de ander koopt een slechte en maakt er een rat van... Ieder zo zijn ding. |
|
||||
|
||||
.... ja, okay,..... maar het klinkt zo tegenstrijdig.......
|
|||
|
|||
Mooie foto's, mooie vrouw, mooie bus (jammer van die vlammen (ik moet toch ook iets te zeuren hebben ))
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je wel eerst wat gaan verdiennen! Een portfolio opbouwen duurt al een jaar minimaal... Michiel daarin tegen is pas 8 maanden bezig met modellenwerk. Het is eerst Veel tijd en moeite investeren, maar als het goed is dat het wel waard! (tenzij je geen tallent hebt ) Ik ben er al 2 jaar mee bezig, ik begin nu goede opdrachten te krijgen. HIJ had ook geen geld voor de restoratie... Zelfs om de totaal verroeste bus te kopen moest hij al geld van mij lenen :o . (dat geld hoeft hij trouwens niet meer terug te geven... zodat de bus nu ook van mij is! hehehe! ) Dus Chilll.... Niet meteen rare dingen gaan denken hoor!! liefs jo
|
||||
|
||||
goeie zaak!.. volgende keer even een fotoshoot van de bus zelf is er toch nog wat moois uit de grote beurt gekomen.. top bus!
succes met het modelleren.. ik begin er niet aan want dan word ik te rijk en is de spanning eraf |
|
||||
|
||||
Quote:
zo denk ik er ook over... is ook niet eerlijk tegenover de andere modellen eej, zitten gelijk allemaal zonder werk
|
||||
|
||||
Het stinkt hier een beetje naar eigendunk..... :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
kheb ook foto's van mezelf, in de verte starend, alsof filosoferend over de ware betekenis van het leven, ons bestaan en onze rol in het universum waarin wij dwalen als mieren in een picknickmand, onze enige voedselbron, die weldra leeg zal geraken! (maar had eigenlijk teveel gezopen de dag tevoren.... :p )
|
||||
|
||||
Hahaha!!!!
Alleen op de site onder het kopje "THE VW T1" staan 2 fotos v/d bus en 5 van jezelf
|
||||
|
||||
Quote:
Whahaha je kijkt er ook echt heel helder! AHUM! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha... verdomme net 1 minuut te laat geklikt |
|
||||
|
||||
Quote:
luister jij eens even naar mij, en goed ook. Als ik een paar artistiek bedoelde tenenkrommende kutfoto's zie, dan is het mijn goed recht mijn al dan niet gezouten mening daarover te geven. Ik vind dit dus zulke foto's, zowel uit artistiek oogpunt als de flauwe composities. Wie ben jij dan wel niet om te bepalen op welk forum ik post joh, mafkees? Voor kontenlikkerij ben je bij mij aan het verkeerde adres, als dat was waar je op gehoopt had (O wat een leuk foto's, origineel ook, nooit eerder gezien, leuk ook die concentratiekamp-look van die Tygo-wannabe...zo beter, Hajee?) God god wat ben jij een meelijkwekkend ventje zeg, je lijkt wel iemand van de RDW. |
|
||||
|
||||
Quote:
tsssssss |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat nou? |