|
||||
|
||||
Quote:
Nu alleen de buitenste. Zou wel kunnen maar dan moet ik ook de middelste lamp vervangen voor een duplo, heb ik nu niet gedaan. De originele mistlamp is ook nog aan te zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
inmiddels is de carburateur door Igor bekeken, hij is zeer tevreden over de staat van de carb, 2 punten van aandacht: de choke werkt niet omdat er een heveltje is afgebroken en de pull-down is lek beiden worden vervangen en dan kan hij weer in de auto worden gemonteerd Verder is mijn schroefset kapot, er zit echt mega speling op een voorpoot, de vervanger staat inmiddels klaar: 2 wielagers vervangen, linker gordel ivm scheurtje en er kan weer een keuring op worden afgegeven, kan slechter
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Mk1-Addict : 18-10-2016 at 21:43. |
|
|||
|
|||
Leuk bezig joh... carb is onderweg vanaf morgen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
yeah! De Golf loopt weer, nog als een krant welliswaar maar dat komt goed
morgen de gordel vervangen, het schroefset monteren en de ruitenwisser voor vervangen, volgende week zal de collega de remleidingen en de lagers vervangen en de CO afstellen, dan hopelijk snel APK, het verloopt de 17e
|
||||
|
||||
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Mk1-Addict : 13-11-2016 at 16:03. |
|
||||
|
||||
Mooi geworden zo hoor
|
|||
|
|||
Hij is weer knap, of rijdt weer knap moet ik zeggen.
Mag ik vragen hoe lang je schroefset het volgehouden heeft? En op welke stand heb je deze staan? Overigens, ik ben je schaamteloos aan het imiteren hoor, de pindakaas werkte al, maar ook de originele 7 lamellen grill komt erin 😎😇 |
|
|||
|
|||
Huibert, gaaf dat de carb (en het golfje eromheen) weer netjes loopt... plezierig rijden is het dan he!?
|
|
||||
|
||||
Quote:
schroefset is gebruikt gekocht en ik heb geen idee hoe oud het is/was Voor heb ik nog een cm of 4 draad, achter iets meer Pindakaas rocks , die grille staat nog op de verlanglijst
|
||||
|
||||
Quote:
vooral de koude start was vreselijk, 4 a 5 keer starten en dan met veel gedoe het ding aan de praat houden, nu simpelweg 1 keer gas intrappen en starten/lopen Ook warm start hij zo fijn, sleutel om en meteen weer los en de auto loopt
|
|||
|
|||
Quote:
En dan zeggen ze dat Pierburg troep is, tssss... ;-) Veel plezier ermee man |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
maandag is het zover! APK afmelden
Vandaag beide remslangen achter vervangen door collega op het werk en de wiellagers achter, auto uitgelijnd ivm vervangen schroefset vorige week en de CO nogmaals gecontroleerd, dook nu zelfs soms onder de 1 %
|
|||
|
|||
Sweet!
|
|
||||
|
||||
YEAH! APK is een feit!!
|
|||
|
|||
Lekker, ben je weer voor 2 jaar onder de pannen.
Ik heb mogelijk een 7 lamellen grille voor je gevonden, ik mag zaterdag komen kijken voor een donor golf. Deze is voorzien van een 7 lamellengrille, en als die in redelijke staat is, mag je hem van mij hebben hoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
het is nog maar 1 jaar, auto is nog net geen 30 die grille hou ik me zeker voor aanbevolen
|
||||
|
||||
en verkocht