|
|||
|
|||
Wow, wat een project zeg! Volgens mij had je beter een basis in de goede kleur kunnen kopen!
En geen peuk op de oprit laten vallen, als ik die natte thinner-plekken zo zie in het grind |
|
|||
|
|||
Ja basis kopen in juiste kleur had ook gekund, maar kwam deze tegen net nadat m'n daily zen turbo kaputt was. Wou hem sowieso verre van origineel houden, dus was dit wel een leuke wagen om te redden
Volgende week weer veel nieuwe onderdelen! Voor nu enkel deze foto
|
|||
|
|||
Goed dat je deze redt hoor!
Mbt het dak: ik zie bij die pomp een reservoir, maar de vloeistof staat heel erg onder 'min'. Daar zou ik eens beginnen |
|
|||
|
|||
New new new
Ja komende dagen eens hydrauliek olie zoeken die erin mag en eens een testje doen.
Other plans: Koplampen Pinkers Veerpootbrug Bumper en spatbord in zwart zoeken, aangezien ik die kutlak echt kotsbeu ben This got in so far! Er komen deze week nog een hoop leuke spulletjes binnen kijk er al naar uit! Ook ga ik nog een N75 magneetventielklep moeten bestellen. Af en toe bij goed doorrijden verliest ie een beetje vermogen en springt een oranje lampje aan. Heb gelezen dat dit vaak het probleem is, dus maar vervangen :p Volgende update gaat er weer veel vernieuwd worden
Golf III cabrio 97' - Work in progress T2b 76' - nog te restaureren "If one day speed kills me, don't cry, because i was smiling" - Paul Walker Last edited by AlexVW : 04-10-2016 at 20:59. |
|
|||
|
|||
Onderdelennnnn
oké, dit project begint wat vooruit te gaan. Weer een hoop nieuwe stukken in huis en zelfs nog een tweede cab bijgekocht voor onderdelen
Veel onderdelen moet ik nog fotograferen of liggen op een hoop en moeten nog gepoetst worden. Foto's volgen, hier alvast foto van voorbumper die klaarligt om de paarse te vervangen. Nieuwe pinkers, vinnetjes enz zitten er al in. Looping good. Wat nog gekocht? Stuur Volledige classic edition trim Achterklep Magneetventielklep Afstandsbedieningen ... Indien stukken nodig van deze andere cab, stuur of reageer maar http://www.kapaza.be/nl/onderdelen/...6101.1476476252 Dit project blijft maar groeien. Oh jee More to come
|
|||
|
|||
Zowiezo moet de olie tussen de min en de max staan in open toestand.
Nu duwt hij er alleen lucht doorheen.
|
||||
|
||||
Stilgevallen hier ?
|
||||
|
||||
Quote:
Da's echt wel het voorbeeld van een mooie wagen te verneuken!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |