|
|||
|
|||
Quote:
Ja,zo kan ik het ook .... "ff" naar de States voor 3 of 4 meetings .... neee Leverwegje,meetings in Europa !!! :P |
|
||||
|
||||
18 april, hmmm, komt me bekend voor die datum... ow ja.. VW/Audi treffen Hoogeveen. Dat is tien minuten hier vandaan, sorry jongens
|
||||
|
||||
Maar die VW/Audi dag in Hoogeveen is zeker hoofdzakelijk bestemd voor waterkoelers? Als dat zo is dan bijt het elkaar niet zo
|
|
||||
|
||||
Is er niet meer voor bestemd, maar water is nou eenmaal iets groter in getale dan lucht... het zou juist leuk zijn om daar ook eens wat vaker wat meer aircooled te zien!!! VW=VW...
|
||||
|
||||
Nee, die moeten dit jaar dan maar ff naar Drachten toekomen!
|
||||
|
||||
Misschien een idee om een volgende keer alles bij elkaar te doen?
|
|
||||
|
||||
VWScene.nl meeting Noord-Nederland??
|
||||
|
||||
Wat een moeite, alsof je met je golfje niet welkom zou zijn! Kom gewoon wat maakt het uit! toch?
Michel
|
||||
|
||||
Die VW Scene meeting noord vind ik supergoed idee.. en het gaat mij er deze keer niet om dat ik misschien niet welkom zou zijn met de Golf, maar Hoogeveen is tien minuten, Drachten is anderhalf uur.. misschien heb ik rond die datum al een kever maar dan kies ik dit jaar toch nog voor Hoogeveen
|
||||
|
||||
Tuurlijk is iedereen welkom, je zit nu alleen met 2 events op een dag.
Drachten is maar een uurtje voor jou... sie fahren doch GTI?
|
||||
|
||||
Whatever ik ben ervan overtuigd dat de Parkplatz meeting in Drachten gezellig wordt
|
|
||||
|
||||
Dat zal zeker goedkomen.. mijn ervaring is dat jullie een gezellig stel mensen zijn
|
||||
|
||||
de twijfel slaat toe en anders neem je toch bij beide meetings een kijkje? Zover liggen ze nu ook weer niet bij elkaar vandaan...
|
|
|||
|
|||
Ook in Hoogeveen ben je welkom met een Kever en bus enz enz.
ik heb zelfs 3 bekers voor luchtgekoeld, dus kom maar op met die VW's !!! Groeten Marcel. organisator meeting Hoogeveen |
|
||||
|
||||
Ik rijdt over Drachten als ik naar Hoogeveen ga volgens mij... hmmz....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Quote:
Die kans zit er dik in!! vorig jaar was het een wel een kever, en die zal dit jaar wel weer komen denk ik.. |
|
||||
|
||||
Ok... dit topic is wel heel ver weg gezakt, er zijn dan ook nogal wat meets de afgelopen tijd
Maar morgen is dus P-plaats meeting Drachten! Het weer is besteld, en ziet er goed uit. Ik weet dat we concurrentie hebben van Hoogeveen maar hopen dat er toch nog wat auto's naar Drachten komen... Gaan er ook mensen van hier??? iig Wouter76, JeeWee, SlowandLow en ondergetekende vanzelf @Krukab: Hey Barkruk... het gaat NIET vriezen en tis laat donker Lekker weer dus... Quote:
We lezen het nog wel!! Eerst vandaag de kevert uit z'n slaap halen, yes,yes!! Maar daarover later meer. It giet oan
|
||||
|
||||
ja het is echt lekker weer de schaatsen kunnen in het vet blijven.
|
|
||||
|
||||
Ziet er ook leuk uit! Als Hoogeveen er niet was had ik zeker even willen kijken!
Maar heb me toch ook goed vermaakt in Hoogeveen... ben toch wel het persoon wat van een beetje entertainment en eterij houdt denk ik... Heb het voor mijn doen lang uitgehouden in Hoogeveen....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |