|
|||
|
|||
Na lang zoeken eindelijk een tdi teller met mfa gevonden. Blijkbaar moeilijk te vinden. Na wat aanpassongrn steekt de teller er eindelijk in.
aangepaste kabelboom en km stand correctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dikke bak. Ben alleen niet zo'n fan van de verlichting en grille
|
||||
|
||||
Wat een vette verzameling! Prachtig, ik heb dus ook een keer de kilometerstand van mijn klok verder gezet zodat het weer bij de auto paste.
|
||||
|
||||
gaaf ding! fan van de verlichting/grill en achterspoiler
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt. Jep wou de km stand correct hebben. Ookal heeft het blok er maar 10.000 gelopen |
|
|||
|
|||
Quote:
Thx, de een is er voor de ander niet. Front wordt nog aangepast in toekomst |
|
||||
|
||||
Mooie verzameling, heb ooit een zwarte b3 vr6 station gehad waar geen gt pakket op zat. Echt een wolf in schaapskleren was dat.
|
|||
|
|||
Komt die passant van bij Jürgen?
|
||||
|
||||
Versmalde vooras. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Wat heb je aangepast.
Gave wagens trouwens.
|
||||
|
||||
Kon 't niet laten deze foto wat te bewerken:
|
|||
|
|||
Quote:
De g60 heb ik idd weg geplukt vanbij een jurgen . |
|
|||
|
|||
Quote:
Andere draagarmen, aandrijf assen , spoorstangen , toplagers. Bedankt |
|
|||
|
|||
Quote:
hehe, heb er ook een tijdje zitten aan denken om hem te kopen, maar voorlopig geen plaats en bezig met iets anders. jurgen allias (mr proper) is wel al een ancien hoor op alles wat een g lader heeft lol
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat ik u gisteren gespot heb in Keerbergen?
|
|||
|
|||
Recent nog paar kleine updates/upgrades gedaan.
Zimmermann geperforeerde en geventileerde 280mm disks Ferodo ds2500 racing brake pads Pinstart antidiefstal NOS in de doos. Deep dish steering wheel en cruize control gemonteerd met custom made kabelboom (aangezien ik geen stekker voor cc had) Verder de wage voorzien van nieuwe wiel lagers en momenteel aan het wachte op de ATE Racing blue brake fluid dot4. |
|
|||
|
|||
Waar heb je die schijven vandaan?
|
|||
|
|||
Via ebay besteld.
|