|
|||
|
|||
Quote:
Zeker waar, geldt eigenlijk voor elke (auto) advertentie, gewoon ernaartoe en kijken.
|
|||
|
|||
heb het al is eerder vermeld
als meneer beekman wat kopen moet wil die niks geven alles is te duur heb die zelf wat moet het de hoofdprijs kosten !!! ps iedereen mag anders denken zo denk ik
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heet handel
|
|||
|
|||
Quote:
dan zie ik handel anders dan jij maar ook dat geeft niet iedereen moet wat kunnen verdienen anders houd de handel snel op...
|
|||
|
|||
En volgens mij heeft meneer beekman niets te klagen over de handel die hij doet. Dan ben je dus een goeie handelaar.
|
|||
|
|||
Als je vindt dat Beekman te weinig wil geven, dan verkoop je t toch gewoon niet aan hem maar aan een ander die jouw prijs wel wil betalen? En als die ander niet komt, dan ben je zelf te duur. Is allemaal part of the game. Handel is pas goed als je marge kan maken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
idd heb hem Helemaal niet nodig maar paar x benaderd met handel... ik vraagt geld en hij durf niet eens te bieden de beste koopman......
|
|||
|
|||
Quote:
lezen !!!! ik zeg voor dubbeltje op de eerste rang... zo dat hij veel verdiend maar degene die iets heb kan scheit bedrag krijgen of meneer durft niet te bieden.... voorbeeld voor oude Carb 100 euro vragen maar voor iets meer is een hele auto te duur......
|
|||
|
|||
Quote:
wahhahaha slaat de spijker op ze kop
|
|||
|
|||
Quote:
Ik snap je wel, maar ik bedoel. Volgens mij kan meneer een prima belegde boterham betalen van zijn handel, dus waarschijnlijk doet hij toch iets goed. Bovendien zijn die zinnen van jouw soms ook wel wat moeilijk te lezen.
|
|||
|
|||
Quote:
klopt mijn schrijven is niet al te best .....maar als men het grootste deel maar begrijpt..
|
||||
|
||||
Ik denk dat ie gesloopt word. Kwam vanmiddag advertentie tegen van beekman voor een Complete rallye/G60 intercooler set voor 750,-
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |