![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oei..allemachtig-prachtig-geil voor onder mijn C-Kadett.. ben je nog op zoek naar bepaalde dingen voor evt. ruil?
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een setje chromen mk1 bumpers liggen.. (ze schijnen izgs te zijn, maar ik zie ze 4 feb pas) 6J-ET13 las ik toch? ff checken of dat niet te ver naar binnen steekt..
|
||||
|
||||
![]() nou ik had er vorig jaar tijdelijk stdd 14" Golf2 staal onder liggen, en die liepen aan de voorkant dus tegen de veerpoten aan te schaven
![]() mk2 staal zal wel wat verder naar binnen staan dan. Maar das offtopic... Is ruilen tegen chromen mk1-bumpers een optie? (mits in goede staat)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat is geen optie mits ze compleet en in nieuwstaat zijn ![]() Verkoop de bumpers en koop de Wolfraces ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uppie Tuppie Fluppie
|
|
||||
|
||||
![]() Schoongeveegd en nieuwe prijs
Vaste Prijs 375 euro |
|
||||
|
||||
![]() je hebt een pm
|
|
||||
|
||||
![]() Beantwoord inc foto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() alleen nog geen mail ontvangen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Raar .. ik zal het nog eens versturen
PM je email nog een keer voor de zekerheid . Of kan je email geen 3 Mb qua foto's aan ? |
|
||||
|
||||
![]() Is tie weer : Kick off !!
|
|
||||
|
||||
![]() ruilen tegen mijn 15" dezent t?:lol:
|
|
||||
|
||||
![]() nope :lol:
|
|
|||
|
|||
![]() je hebt pb !!
|
|
||||
|
||||
![]() Uppie
|
|
||||
|
||||
![]() Als ik ze elke keer had verkocht als iemand zei dat hij ze kocht of weet ik wat dan had ik nu al 29 setjes van deze velgen verkocht ..
75 euro !! Per velg en ik verkoop ze alleen per 5 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
laat die laatste zin weg en ik kom ze vanavond nog ophalen verdomme, dacht effe dat ik de koop van de eeuw had gedaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja daar heb ik mijn schuur van vol liggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Peekaboo
|