|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoor! Heel veel su6 met je aankoop!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan het geloven, duurt lang als je veel plannen hebt. Vertrekt pas morgen dus minimum nog 5 weken. Verlagen is het eerste wat er moet gebeuren, ik denk met verlaste spindels. Blijft er toch nog iets va het rijkomfort over, als je al van komfort kunt spreken he aircoold greets mike, |
|
||||
|
||||
Comfort.... haha... Dan had je een touran moeten kopen! :p
Nee geintje. Ik verlaag hem ook eerst alleen met dropped spindels.. Dan komen er witte KYB's en een verstelbare vooras... Ben je nou niet vreselijk nieuwschierig hoe hij in het echt is??? Ik ga al op van de zenuwen als ik onderdelen van ebay koop en moet wachten tot ze binnenkomen!!! :o :p |
|
||||
|
||||
yep duurt lang, maar morgen gaan we mijn broer zijn nieuwe split ophalen en kan ik daar toch al een keer op kwijlen.
Zal morgen nog wat pics posten van hoe het gegaan is. Hij heeft een standaard gekocht met sunroof, heeeel moeilijk te vinden. greets mike, |
|
||||
|
||||
Quote:
Mike spindles kan je ook anders droppen dan door ze te verlassen.Verlassen van de astap is een levens gevaarlijke zaak.
|
||||
|
||||
Wauw!! Die broer van jou heeft het goed bekeken!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, ik zag dat ska1958 spindels ombouwt zonder te lassen..... Misschien ook wat voor jou mike? Het kost niet de hele wereld en je hebt het veilig en gelijk mooi.... |
|
|||
|
|||
ja mike het zijn goede vrienden van mij maar zoals ik al zij zijn zij genaaid door de beste man en gebruikt hij de naam van k en k en vw relics voor zijn aanzien dus weet ik wel zeker waarover ik spreek beste kerel
maar natuulijk succes ermee weer een t1 de weg op Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals wouter zei, lassen is levensgevaarlijk! Droppen door spindles om te bouwen is als je zelf handig bent ook goed zelf te doen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook supercool, ben ook daar benieuwd naar! |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb juist op je site gezien dat jij ze verbouwd goed om te weten. Had er geen idee van dat het ook zonder lassen kon. Heb je foto's van spa ook gezien en wie zie ik daar, die mat zwarte met rode wielen met fietske op het dak, das mijn broer zijne. Mischien tot binnenkort he. Last edited by air-mike : 15-09-2005 at 22:04. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet eruit als een toffe bus!! |
|
||||
|
||||
hoi,
eindelijk vorige week mijn bus kunnen gaan afhalen, heeft wel een paar weken langer geduurd dan gepland maar dat was door die traag werkende firma die de bus moets uit de container halen. deze week al begonen aan mijn bus, remmen vernieuwen,opkuisen. En zoals mij beloofd werd is er geen roest te vinden. Greets mike, en ook nog veel patina, [/ En de orginele platen, [URL=http://imageshack.us] greetings, |
|
||||
|
||||
super gave bus, van welke site heb je hem???
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
maar wel foto's blijven poosten van de vorderingen he |
|