|
|||
|
|||
super dag gehad. De meeting was goed geregeld. de complimenten naar iedereen.
Even een aantal foto's geplaatst. Ik heb jammer genoeg niet meer gemaakt. Misschien kan een andere aanvullen. Volgend jaar wat mij betreft weer.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik krijg het gevoel dat ik naar het Photoshop-topic zit te kijken. Bijna allemaal Golfjes, zelfs bijna allemaal op dezelfde manier geparkeerd, alleen de kleur lijkt te wisselen.
Terwijl ik ook duidelijk kan zien dat er ook andere (hele mooie en interessante?) types zijn geweest. Gelukkig lijkt de foto van de Scirocco de uitzondering die de regel bevestigd...
|
|||
|
|||
Je had liever gezien dat er af en toe een golfje op z'n dak of kant zou liggen?
|
|||
|
|||
Wat mij enorm opvalt is dat de auto's dicht op elkaar staan. Zo valt er niet echt een fatsoenlijke foto te nemen lijkt me. Ik baseer dit op de foto's die ik nu gezien heb dus weet niet hoe het in werkelijkheid is geweest. Er waren wel een aantal leuke Golfjes zo te zien. Maar zoals altijd staan er ook frikandellen tussen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, ik zou willen pleiten voor meer afwisseling. Ik vind de Golfjes inmiddels zo mainstream dat ik ze saai begin te vinden...
|
|||
|
|||
Ik denk dat t vooral komt door de interesse van de fotograaf.
Of er waren gewoon alleen maar Golfjes, dat kan ook natuurlijk... Zo te zien was t niet ramdruk daar. Hoeveel auto's zijn er in totaal geweest? |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||