|
||||
|
||||
Vriendin laten rijden?
|
|||
|
|||
Jawel maar deze keer was het mijn schuld... dit is onze gedeelde daily en mevrouw is gewoon om verlaagd en op getrokken banden te rijden.
Ik heb pech dat ik het was.... als zij het had gedaan zou ze natuurlijk minder moeilijk over de kosten doen :'D |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tijdje geleden
Paar updates Carbonfiber instaplijsten : echt carbon , geen wrap Ondertussen ben ik zelfstandig detailer geworden en verdeler van kleenfreaks... dus wat reclame mag; Ronal ombouw staat al wat verder 18" testlippen (worden 19 waneer afgewerkt) harten reeds gedraaid: B8 grill heb ik liggen, nu op zoek naar b8.5 allroad voor een speciale ombouw |
|
|||
|
|||
Naast mijn wagen ook aan een set turbofans op maat bezig voor een set bbs rc 18" (komen op een mk6)
Render vs huidige staat De plaat zelf De vinnen Voorlopige kleurkeuze ( contrasterende richting geborsteld alu) Totaal zicht Last edited by racers_elite : 22-11-2015 at 15:13. |
|
|||
|
|||
Die turbofans: WOW!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super mooi
|
|
||||
|
||||
Nah ik wist niet dat jij steve was
|
|
||||
|
||||
Mega mooie set!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Knap werk allemaal!
|
|||
|
|||
Thanks!
|
|
||||
|
||||
heel gaaf gedaan, benieuwd naar een geheel plaatje!
weet niet zo goed wat ik er nu van moet vinden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Het is inderdaad iets dat eerst ik het geheel moeten.gezien worden Dus ik hoop ook op een goed eindresultaat |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||