|
||||
|
||||
Oke. Ja ik heb op t moment de vacuum tussen rembekrachtiger en ontsteking doorgelust naar die onderste aansluiting van de weber.. maar die kan ik dus in principe afdoppen, aangezien ik niet meer de originele luchtfilter gebruik..?
Gister ook nieuwe distr. Riem gemonteerd, moet dus ook even mn timing gaan laten afstellen. En nu houd ie afentoe een beetje in bij gas geven, maar eerst maar eens afwachten wat ie doet als ik de timing heb laten afstellen.
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens de handleiding van de weber is van de 2 aansluitingen er 1 afgedopt! Indien je een vacuumpompje op je schutbord hebt zitten moet die op een bepaalde manier ook daarop worden aangesloten. Bij mij was bij dat vacuumpompje van fabrieksaf 1 aansluiting afgedopt die bij de weber weer los moest. Groene vacuumpot heb ik gewoon weggelaten, je zou hem eventueel vanaf de rembekrachtiger daarop kunnen drukken. Maar doet weinig denk ik. Die van luchtfilter gewoon afdoppen |
|
||||
|
||||
Oke, ja kon wel opmaken uit de handleiding dat het groene potje weg kon blijven. Verder heb ik tegen mijn schutbord geen vacuumpompje oid zitten.
En heb een open K&N filter erop, dus de vacuum van de luchtfilter heb ik ook niet meer.