|
||||
|
||||
Zoals gewoonlijk een super dag op mivw, toppers van de dag voor mij de golf 2 van Tirex, een Engelse S3 sportback en een aantal hele dikke 911's. We hebben er bijna 2 uur over gedaan om van het terrein af te komen... iemand enig idee waar dit mis ging?
|
|
||||
|
||||
Niet alleen het verlaten, maar ook de weg ernaar toe duurde lang... Was vorig jaar beter. Veel mensen beginnen zo halverwege de rij om te keren en drukken hun auto zo de rij in...
Verder top dag gehad en veel mensen gesproken. |
|
||||
|
||||
Was weer geniaal, enorm gelachen, pre meet by t NH hotel vind ik altyd geweldig
|
|||
|
|||
Die 2 uur stop staan met weg rijden hadden wij ook... Totdat er iemand van de crew langs fietste... Daarna ging et heel vlot... Denk een communicatie foutje met de verkeersregelaars
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi dat ie in Nederland is gebleven! Maarre...rijdt dat ding nou rond met WOK melding? Of is het een trailerqueen geworden?
|
||||
|
||||
Zoals elk jaar weer heerlijke dagen gehad! 👌👍
De file Het terrein af was deels door een ongeluk net buiten de poort
|
||||
|
||||
Mooi meeting, ik blijf het een super omgeving vinden daar. Kwaliteit was erg hoog, alles stond mooi opgesteld. Ik verbaas me elke keer weer om hoeveel auto's het gaat.
|
|
||||
|
||||
Beetje geholpen met het opbouwen op vrijdag en alleen op vrijdag wat foto's gemaakt. Geen oog dicht gedaan in het hotel. Op het evenement zelf was ik zo duf als een konijn.
|
||||
|
||||
Je zag er idd niet scherp uit Rick hahahaha Was leuk je weer s te spreken
|
||||
|
||||
Hahahaha, klopt helemaal! Ben ook maar rond een uur of 4 uit het hotel gestapt en richting Amsterdam gereden.
Wat rondjes gereden (elk rondje is anders) en daarna weer naar het hotel getuft.
|
||||
|
||||
Quote:
Uren lang rij jij rondjes? Zag de witte Golf nog staan gisteren, leuk ding! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het hotel lag ook niet aan de Keizersgracht he.
|
|||
|
|||
Dat ongeluk was toevallig met een grijze golf 2 uit duitsland? Die heb ik op een bergingswagen zien staan op de terug weg.
|
|
||||
|
||||
Mivw2015
|
|||
|
|||
Ik ben heel erg kort geweest,ben aardi wat mooie auto's tegengekomen,maar man wat was het druk
Ik ging vrij vroeg naar huis ivm een feestje maar een drama om daar van het terrein af te komen Ik stond net buiten de entree geparkeerd en dacht gelijk weg te rijden moest ik met mijn daily ☺️ over het showterrein rijden,dat ding ziet er niet uit en ik zag al aan een aantal blikken wtf doet hij hier😆 |
|
||||
|
||||
Mivw
Zeker geslaagd dagje ! Veel bekenden gesproken, maar ook personen die alleen via fb kende de hand geschud :tu:
Ook veel mensen niet gezien en gesproken helaasch.. Preview Hierbij de link naar VWForum Facebook album; MIVW 2015 by Meller Photography |
|
||||
|
||||
Hier ook nog wat Foto`s van MIVW
https://www.facebook.com/media/set/...85373853&type=3 |
|
||||
|
||||
Hoeveel auto's/bezoekers zijn er geweest? Word dat bekend gemaakt eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Quote:
was het zo erg met Opa
|
||||
|
||||