|
||||
|
||||
Mijn mk2 heeft een 1.3 radiateur en een Sprinter IC. blijf mooi op temp nergens problemen mee
|
|
|||
|
|||
Quote:
Haha nu zie ik het pas, ik zag en verstuurde gewoon een foto van mijn golf. maar nu zie ik ineens dat er inderdaad een andere afbeelding wordt afgebeeld. zal wel een virus zijn. |
|
|||
|
|||
Dus... inmiddels bezig met zoektocht naar een intercooler, de t5 intercooler is te lang en past er niet in. heeft iemand tips? ik heb een intercooler nodig die voor mij radiateur past en waarbij ik op een nette fatsoenlijke manier intercooler buizen naar de turbo kan maken. ik ben er nog niet helemaal uit hoe de onderste intercoolerbuis moet gaan lopen,, iemand tips?? foto's??
|
|
||||
|
||||
Probeer een die van een Renault megane. Die is kleiner en ook vol alu.
En buizen gewoon proberen. Bij autosportcompany.nl verkopen ze buizen en slangen. Groet, Bert
|
|||
|
|||
Een sprinter intercooler past ook.
Past net tussen de bumperkokers in en past in je front |
|
||||
|
||||
Het is alleen een waardeloze IC. Lekken snel en te groot intern volume.
|
|||
|
|||
Zo, afgelopen weken is het wat rustig geweest rondom m'n project.
Deze week intercooler ophalen bij Kiwi parts in beugen. Aandrijfassen worden deze week ook geleverd dus kan ik weer vooruit |
|
||||
|
||||
Quote:
wel van de mk2 afblijven als je bij kiwi ben maar wat heb je voor IC gekozen? Sprinter met andere flensen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Is die vr6 turbo van jou Wat een brute machine Ik ben gegaan voor een universele intercooler. Als ik deze week tijd heb zal ik eens wat foto's plaatsen |