|
||||
|
||||
jup
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Ik heb op de RDW site naar het kenteken gekeken, maar dat staat dat de auto rood van kleur is... Isdie in het verleden overgespoten geweest.. weet je hier meer van..
|
|
||||
|
||||
Hij is er nog ja, maar waarschijnlijk na het weekend niet meer, check dan dit topic voor meer info mocht het allemaal niet doorgaan...
Met betrekking tot de kleur rood, alle Darkburgundy mk2's staan als rood op kenteken, dit omdat rood het hoofdbestanddeel is in deze kleur.... raar maar waar...
|
|||
|
|||
Al verkocht ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ff offtopic, mijn G60 ook Darkburgundy van kleur, stond toch echt als paars op kenteken! ontopic..tis een mooie auto! |
|
||||
|
||||
Hmmm, de edition G60 van die maat van me toch echt als rood, was een originele NL auto..
|
||||
|
||||
Al verkocht of niet?
|
|
||||
|
||||
ja nu wel ja .......
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Jep, hij is inderdaad verkocht. Ik heb nog wel een berg onderdelen eraan over gehouden, dus schroefset, wielen, achterlichten, gaat allemaal los weg, maar daar open ik morgen wel ff een topic over...
|
||||
|
||||
vanwaar die haast ineens hihihi....
|
||||
|
||||
ik weet het
Ik heb er weer 6 binnengekregen gister dude ... misschien weer eens de moeite. Zit ook weer een lage tussen
|
||||
|
||||
hij heb er net een gekocht~!!! 72' 1300, stontlaag en matzwart.......
|
||||
|
||||
Quote:
Eeehm.... ZIEN!!!
|
||||
|
||||
ZIEN!!!!!!!!!!!
In een ander topic. Ik kan em zaterdag pas halen, dus dan heb ik goede foto's. Maar als preview zet ik wel een foto in m'n nieuwe LUCHTGEKOELDE project topic!