|
||||
|
||||
Quote:
Kun je er niet makkelijk bij komen aan een rand, deur rubber aan de kant ofzo? Daar het hemeltje (stof) los halen, bus spuitlijm erbij, volspuiten, even wachten en aandrukken |
|
|||
|
|||
Supermooie auto !
Alleen heb ikzelf de houtinleg in dit soort coupé's nooit begrepen...
|
||||
|
||||
In mijn V8 had ik gewoon punaises in de hemel gestoken
|
||||
|
||||
bij mijn avant heb ik van 3M 8080 een spuitbus gekocht en de hemel iets verder losgetrokken, toen de stof en het hemeltje ingespoten, even wachten, en weer geplakt.
deze lijm heb ik gebruikt: https://www.uwgereedschap.nl/lijmen...ransparant.html
|
||||
|
||||
Quote:
dat is wel de ultieme quickfix. Ik wil het liefst de hemel rondom laten vast zitten. Hij hangt alleen in het midden echt door. Voordat je die spuitbus goed kan gebruiken moet de hemel wel op een bepaald punt los zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha! Had ik mijn passat 35i ook gedaan. Die gezichten van mensen die de eerste keer meereden.
|
||||
|
||||
Zo'n 2.3 5cil smeekt om een turbo
|
||||
|
||||
Haha, het blijft voorlopig allemaal even zoals het is.
Ik heb alsnog de hemel met een paar punaises vast gezet. Ik ga kijken of het plan met de injectienaald nog een kans van slagen heeft en anders toch maar verder los halen en met de spuitbus. |
|
||||
|
||||
Audi is vandaag verkocht. Export naar België as usual tegenwoordig.
Nu opzoek naar wat anders. Of het weer een VAG wordt is nog niet zeker. |