|
|||
|
|||
Quote:
hmzz das een goeie vraag!! doordat de winter ook zo voor de deur staat en het project best veel tijd kost denk ik pas na de winter Hart zandstralen is best veel werk omdat er poedercouting op zit. en daarna moet ik nog een geschikte kleur bij de spuiter uitzoeken Randen moeten er 2 nog van gepolijst worden daarna moeten ze helemaal worden na gepolijst voor de diepe donkere glans!! Boutjes zijn net terug van de chromer en dan de velgen in elkaar laten zetten!!! |
|
|||
|
|||
heb mijn bbs rm boutjes laten verchomen en inmiddels binnengekregen!!!
zie hier het resultaad!!! errug mooi vind ik zelf!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
vandaag me egr verwijderd en afgedicht!!
hier ff wat foto'tjes hier ff een foto van het begin de egr zit er hier nog op!! hier ben ik al een stukje verder ben bezig het inlaatspruitstuk aan het loshalen deze was erg smerig en aangekoekt met roet!! dus had weer ff werk!!! hier kan je zien hoe erg het spruitstuk aan de binnenkant aangekoekt is!!! :blink: hier heb ik het gat op me uitlaatspruitstuk afgedicht met een plaatje rvs!! en als laatste hier het gat van het inlaatspruitstuk gedicht en alles weer dichtgebouwd resultaat hij trekt aanzienelijk beter door in zijn versnellingen en pakt ff wat beter op en het vervuild de moter nu stukken monder!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
ff vraagje.. EGR.... wat is dat precies?
uitlaatgassen naar je luchtfilter ofzo?
|
|||
|
|||
Quote:
jeps idd de egr zorgt ervoor dat er bij diesels uitlaatgassen weer hergebruikt worden vanwege miliueeisen enz als je deze eraf haalt en afsluit heb je minder vervuiling van roet in je inlaatspruitstuk en krijgt hij geen warme lucht meer !!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Goed bezig met die wagen: laag, dikke velgen, 'clean': klaar!
Zit t alleen met kromme tenen te lezen: Kan je misschien je teksten ook even cleaneren voor je ze post? Of loop ik hopeloos achter qua 'nieuwe breezer-spelling' ofzo?
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 08:48. |
|
||||
|
||||
komt helemaal goed met klokie dat wist ik al een tijdje
|
|
|||
|
|||
Quote:
haha ja sorry dat is omdat ik altijd te snel wil typen haha |
|
|||
|
|||
Quote:
idd ben ook wel ff beziggeweest om het allemaal weer een beetje open te maken wat een vies en langdurig karweitje is dat zeg |
|
|||
|
|||
Quote:
haha is dat zo maja na de winter staat hij er een stuk netter bij!!! |
|
|||
|
|||
van de week ff tijdelijk zelf een gaasgrilletje gefabriceerd!!
|
|
|||
|
|||
Vandaag ff naar robin geweest en zie hier me nieuwe aanwinst
Me strakke achterklep Errug mooi vind ik zelf!!!! Meteen even een kleine fotoshoot gedaan!!! Ook is mijn gehele voorbumper nu van gaas voorzien!!! hier zie je goed wathet verschil van de kleppen is!!! hier dus met de strakkeklep er op !!!!! |
|
|||
|
|||
Weer een nieuwe aanwinst
Een rolkooi van sparco kleur ben ik nog niet over uit het moet iig opvallend zijn!! En moet ook even kijken hoe ik dat met mijn install ga doen maja dat is een latere zorg!!! ik heb ook dse voorste beugels erbij alleen niet te zien op de foto!! |
|
|||
|
|||
ook hier :P allemaal bekende
|
|||
|
|||
haha jah overal vind je ze he
|
|
|||
|
|||
Eindelijk ben ik eruit me BBS zijn in kleur!!!
Snel even een foto geschoten van het geheel Randenmoeten nog afgepolijst worden en de naafdop ook in kleur Hier even een voorproefje!! laat maar weten wat je van de kleur en de velg vind |
|
||||
|
||||
Quote:
Lekkerrrr!!!
|
|||
|
|||
Ik heb het al eerder gezegd, maar ze zijn mooi klokie
suc6 |