|
|||
|
|||
Een beetje chroomwerk opgespaard.
Complete set sierstrips rondom. Rubbers met chroom voor de ramen. Mis alleen nog een voorraam rubber met chroom. Als iemand nog iets heeft liggen dan hou ik me aanbevolen. De chromen strips voor de voorramen. Dankzij HJ een setje chromen bumpers. Bij deze nog bedankt. Gromen Grille Weet alleen nog niet of het op de golf 1 komt. Aangezien mijn type 1 niet origineel geleverd is met chroom.... ff over nadenken dus.
|
|||
|
|||
jup
|
|
||||
|
||||
Mooi! Ziet er goed uit nu alle foto's het doen!
|
||||
|
||||
super Project! 2.1 16V in een golfje 1 ben echt benieuwd hoe dat loopt!
|
|
||||
|
||||
Vet project !!!!
Ik kende je website al ! Succes met de laatste loodjes ! |
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit
veel succes met het blokje draaiende te krijgen
|
|||
|
|||
Het blok heeft al stiekem even gelopen. Maar ik moet nu een nieuwe ontsteking hebben. Dus daar is het nu even wachten op.
Dus al iemand nog een ontsteking heeft liggen van een 16v?....
|
||||
|
||||
waar kom je vandaan heb een ontsteking liggen maar is in eindhoven !!
ik hoor het wel . groeten redbull
|
|||
|
|||
je hebt pm
|
||||
|
||||
Kijk eens aan, ziet er uit als een goed huwelijk. Het zal me benieuwen hoe het blokje gaat lopen. Zeker vergeleken met een standaard 16v
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal keurig uit! Vraag over het blok. De grijze metalen delen, zijn deze blank of voorzien van een laklaag?
|
|||
|
|||
Quote:
De metalen (aluminium) delen zijn eerst gestraald. Daarna goed ontvet. En daarna voorzien van een alu laklaag.
|
|||
|
|||
geweldig man!! ben erg benieuwd.
Mocht je nog op zoek zijn naar een ontsteking, moet je ff pm'en!
|
|||
|
|||
ja zag het net bij mijn advertentie. Je hebt een pm
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 13-09-2005 at 13:38. |
|
||||
|
||||
Zo, dat ziet er netjes uit! Mooi strak.. Ik las dat je niet zeker weet of je dat chroom gaat gebruiken. Als je die grill niet gebruikt heb ik wel interesse!
Gr. Rutger
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Tenk joe! Heb je nog een speciaal lakje/merk moeten gebruiken?
|
||||
|
||||
wat is die ontsteking je waard laat maar weten .
groeten redbull
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor het aanbod. Maar heb er gister net eentje gekocht van Rickyrick. Als ik hem nog nodig heb laat ik het je weten.
|
|||
|
|||
Zo, het blok is nou verder aangesloten. Wat nog rest is dat als het blok straks goed loopt dat alles netjes wordt afgewerkt. Dus geen los liggende kabels ed.
Eerst kwam de spinnekop boven de motor kap uit. Uiteraard moest dit aangepast worden. De luchtfilter bak werd ingekort. Dus nu past het allemaal wel netjes. Zo ligt de motor er nu bij. Alles moet nog wel afgewerkt worden. Was trouwens nog wel wat werk om passende benzineslangen en koelslangen te krijgen. Maar na een paar keer op de sloop te zijn geweest had ik uit eindelijk toch goed passende slangen. (sommigen komen zelfs van een opel af :o ) De eerste keer starten ging wel goed. Hij liep bijna meteen. Maar toen kwam het probleem..... De ene keer had ik wel vonk de andere keer niet. De ontsteking was overleden. Dus nieuwe ontsteking gekocht en hij had weer vonk. Maar jah, het volgende probleem dook weer op. De startmotor ging heel moeilijk rond. Net of de accu leeg was. Dus jah, wat doe je. Nieuwe accu er achter. Dat mocht dus ook niet baten. Nieuwe startmotor dan. Nee, dat hielp ook niks. Alle massapunten nalopen. En kijken of ik echt goede massa had. Dat was dus ook allemaal goed. Dat probleem is dus nog steeds niet verholpen. Denk dat ik maar eens een diesel startmotor moet proberen. Misschien dat die startmotoren meer kracht hebben als de 16v startmotoren. Of heeft iemand anders nog suggesties?