|
||||
|
||||
Het folie is gearriveerd
|
||||
|
||||
Nette dakraam en kofferklep gevonden.
Schuren is bijna klaar alleen rechts nog. Morgen vrij, hoop het schuren dan zo goed als klaar te hebben.
|
||||
|
||||
Vandaag wat vordering
|
||||
|
||||
Waarom helemaal kaal? (Eerste originele en grondlaag kan toch niks mis mee zijn, nu heb je overal de zinklaag aangetast) en als deze helemaal kaal moet waarom niet gewoon met afbijt, scheelt een hoop werk en centen aan schuurpapier?
Over wat voor laag wil je de folie gaan aanbrengen?
|
||||
|
||||
Niet kaal tot het plaatwerk uiteraard.. Waar haal je dat weg? Ik ga tot de eerste lak en soms primer (kun je ook zien op de foto's).. op een paar plekjes per ongeluk tot metaal gekomen maar voornamelijk bij beschadigingen met opzet en bij steenslag.
Waar zie je dat ik de zinklaag heb aangetast? Ik ga de auto met primer spuiten, zodat ik in de toekomst als de folie er vanaf gaat de auto dan meteen kan spuiten.
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn excuses, ik heb de foto's blijkbaar niet goed bekeken. Het leek mij kaal plaatwerk maar er zit een donkere kleur onder dan is dit geen probleem. (Al is het nog een berg werk) Mijn sticker plakker wil eigenlijk alleen over (hoogglans) lak plakken ivm. de hechting van de folie.
|
||||
|
||||
Het is ook nog een probeersel, maar de primer wordt waterproof geschuurd, dus het zou moeten hechten, zo niet dan zien we wel.. (misschien dan toch maar spuiten)
|
||||
|
||||
De voorruit is er intact uit, wel knap voor de eerste keer al zeg ik t zelf. En carglass zei dat er 80% kans op scheuren is bij een corrado.
Wel wat roest ontdekt.
|
||||
|
||||
Wrappen gaat niet lukken, het plakt niet voldoende op scherpe hoeken. Dus, we gaan wel spuiten.
|
||||
|
||||
verstandige keuze. verder lekker bezig
|
||||
|
||||
Interieur is er bijna uit (wordt ook gespoten). Dashboard en kofferbak moeten nog.