|
View Poll Results: Wie komt er naar de ACN op 6 sept | |||
Ja, ik kom | 14 | 40.00% | |
Nee, ik kom niet | 12 | 34.29% | |
Misschien | 9 | 25.71% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Nee, en dit dus ook niet
|
|
||||
|
||||
Misschien kom ik ook wel eens een keertje ff kijken daaro.... lijkt me wel gezellig!!
had er trouwens nog iemand spullen besteld bij mij die ik dan mee moet nemen?? (beetje vergeetachtig )
|
||||
|
||||
laag Is Lelijklaag Is Geil
|
||||
|
||||
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
Ik kom niet,busje rijd wel weer,maar ik moet weereens werken.
|
|
|||
|
|||
we gaan het weer eens proberen...nu met volle tank
|
|
||||
|
||||
Soort GTST zeg maar ..
|
|
||||
|
||||
[/QUOTE] Hey en waarom word ik r bij betrokken :biggrin:
|
||||
|
||||
Ben bang dat ik het weer niet ga halen
Dan zal het volgend jaar worden |
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe, misschien in Oktober ?! We zouden het nog niet verklappen, maar vanwege het grote suc6 doen we het in oktober nog een keertje dunnetjes over !!
|
||||
|
||||
Tuuurlijk om ik :biggrin:
Mag niemand missen eigenlijk! Altijd onwijs gezellig en mooie auto's. Tot dan |
|
||||
|
||||
Ha, hier ook maar eens aangemeld.
ik kom ook weer buurten maar alleen met de bobber. de rest van de weedeaters komt wel met de kever..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo met de "bobber" Toob ?? Je gaat weer net zoveel naar binnen werken als op Spa ??
|
||||
|
||||
pfff ik hoop nog meer, maar ja dan moet iemand me naar huis rijden!!!
nee ik bedoel met mijn HD '41 bobber |
|
||||
|
||||
Hoezo Leon, kon je het merken dat we een aardig bakkie op hadden op spa toob en ik? :biggrin:
nee, volgens mij kunnen toob en ik beter niet net zoveel naar binnen werken als op spa, dat is niet gezond als we nog terug moeten rijden. Als mijn kever nog geen apk heeft dan kom ik ook op een HD kijken, is toch ook luchtgekoeld |
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe, kon jullie tempo niet echt bijbenen iig !! Meeste had je toch weer geloost toen je bij de tent kwam ??
|
||||
|
||||
ik niet, maar toob wel ja.
hij had nog geluk dat zijn vriendin hem de tent uitstuurde, anders had hij het netjes in de tent neergelegd :biggrin: Was in ieder geval erg gezellig in de tent, en het tempo zat er inderdaad wel redelijk in ja, kortom, leuke avond. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gezellig. Tot dinsdag! |
|
||||
|
||||
Ja Rico : eindelijk een keer handen schudden .. gesellie
|