|
View Poll Results: Welke kleur voor het hart.....? | |||
Zwart | 9 | 28.13% | |
antraciet | 12 | 37.50% | |
grijs of staal keur | 10 | 31.25% | |
anders nm, | 3 | 9.38% | |
Multiple Choice Poll. Voters: 32. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Nou vanmiddag ff 1 hart van een velg klaar gemaakt.......
En de kleur is geworden........................Zwart. Er moet nog blanke lak over en de rand moet nog ff iets bij gepoetst worden.... hier alvast een voorproefje.. en ff een foto van buiten,
|
||||
|
||||
Heb er nog maar eentje gespoten om te kijken hoe het werd..... maar misschien is antraciet toch net iets beter.
|
||||
|
||||
heeft wel wat...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
zijn zeker leuke velgen, simpel en toch tijdloos
|
||||
|
||||
Heb t in je verkooptopic ook al gevraagd: wat is de ET waarde van de velgen? Als die ok zijn, heb ik misschien wel interesse...
|
||||
|
||||
o o o arjan zoek dat eens op joh !
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat ze in antraciet wel beter tot hun recht komen kwa uiterlijk...
|
||||
|
||||
Hier ff een paar foto's van de ventielen.... ik zeg platte ventielen ik zou ook niet weten hoe je anders moet noemen.
|
||||
|
||||
Damn, nice wheels joost.
|
||||
|
||||
Quote:
en hij heet arjan
|
||||
|
||||
Vakwerk arjan !
|
|
||||
|
||||
De hierboven geplaatste wielen heb ik ff aan de kant gezet. Heb het op het moment weer wat drukker met velgen en onderdelen voor klanten, en daar zitten een aantal zeer mooie projecten bij voor van de winter.
Ook ben ik van de week begonnen met een JPS projectje. Het is een step.... jaaa een soort van freestyle step waar je mee kan stunten enz enz. Gekocht bij Jasper Koebrugge tweewielers in Kampen. ( ja precies die Jasper....ja). Het is de bedoeling dat de hele step compleet gepolijst word en dat de spaken op een aparte manier in de wielen komen. Zodat het een beetje een apart ding word. Hier ff een foto van hoe de step er in orginele stand uit zag. Kijken wat het word.
|
||||
|
||||
dat wordt idd kijken wat het wordt !
ik heb stiekum al iets gezien en liggen in kampen !! komt helemaal goed !!
|
||||
|
||||
Alsa-paint
zo kan het natuurlijk ook!!! :biggrin:
|
|
||||
|
||||
deel 2
deel 2
|
|
||||
|
||||
deel
drriiieeee
|
|
||||
|
||||
Hier alvast een paar delen die ik van de step gepolijst heb......
Het voeten plankje is in glanzend zwart gespoten en zal worden voorzien van het JPS logo. Ps Jasper hoe is het met de wielen?
|
||||
|
||||
ja gaat goed met de wielen !!!
nee ff een probleempje met de spaken maar dat vertel ik je vanavond wel ! neem ik drek 2 wielen van mij mee ! zal zo een topic openen over de wielen ! groetennnnn
|
||||
|
||||
FF voor de kennens onders ons RAMBOO doet het weer mannen......had een mazzeltje vandaag.
ps Ramboo is een machine waar ik randen mee kan afdraaien als die erg beschadigd zijn
|
||||
|
||||
Beter werk arjan ...
was ook eff bezig geweest ....... heb nu stuk in oog , dus zie beetje slecht |