|
||||
|
||||
ik zie wel dat mijn spatbordje weer een goede bestemming krijgt! Kut van de verzekeringen en het dokken etc..maar ja je hebt trakt wel weer je bakkie rijdend en dat is ook heel wat waard
|
|
||||
|
||||
Quote:
thnxx jeroen.(die 30 krijg je nog van me hoor!ben er erg blij mee) en volgens mij als je in het buitenland een aanrijding krijgt ben je altijd de l#l. maar hij komt zeker weer top op de weg!
|
||||
|
||||
Ik zie dat we beide in dezelfde situatie gezeten hebben.... ;
Ik weet hoe klote het voelt! Succes met de opbouw. Last edited by Sabine_Bug : 30-08-2005 at 11:28. |
|
||||
|
||||
die 30 euro komt wel goed, ben je ook in goirle?
|
|
||||
|
||||
Quote:
thnxx sabine. tis idd zwaar klote. maar hij wordt wel weer mooi.
|
||||
|
||||
hier weer ff updatejuh.
niet veel gedaan deze week maar het was ook zo mooi weer front gepast. maar de kop van de ponton zit er nog 1,5 cm naar binnen rechts voor :o dus zaterdag een kabel er aan en ff op de plek trekken. dan kan ik het front aflassen
|
||||
|
||||
Goed te zien dat je hem weer opknapt Martijn. Succes er mee.. :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Heej Martijn,
Ik krijg nog steeds een klotegevoel als de foto's van je schade zie! Veel suck6 met de reparatie van je ponty! Greetz Ron
|
||||
|
||||
[QUOTE=aircooled]hier weer ff updatejuh.
niet veel gedaan deze week maar het was ook zo mooi weer front gepast. maar de kop van de ponton zit er nog 1,5 cm naar binnen rechts voor :o dus zaterdag een kabel er aan en ff op de plek trekken. dan kan ik het front aflassen
|
||||
|
||||
Hey Martijn, alweer druk bezig zie ik!
Goed werk man, dat gaat wel weer goed komen met die Ponton van jullie!! Spreek je later!! Succes!
|
||||
|
||||
Ziet er alweer goed uit, Martijn!
|
|||
|
|||
Overweeg je nog - nu je toch al een vrij fors stuk moet laten spuiten - meteen de auto helemaal over te laten spuiten (in een andere kleur misschien...?)? Zeker met zo'n byzondere kleur is anders kleurverschil lastig te voorkomen denk ik.
Groetjes, Walter |
|
||||
|
||||
Kleur.........
Als je de kleurcode wil weten ik kan het nummer wel achterhalen van de eigenaar die hem gespoten heeft!!!
Groet mycha Ps. komt allemaal goed....wordt weer een mooie notch
|
||||
|
||||
Quote:
ooh dat is goed Mycha. ik laat de kleur net scannen. maar ben wel benieuwt of die het zelfde is! hihihihi hooii
|
||||
|
||||
Quote:
hey Walter. nee hij blijft dezelfde kleur ik spuit de hele kop.en ik spuit hem denk ik uit over de deuren. het wordt wel heel moeilijk ja,vooral omdat het een mica metallic is. de mica deeltjes zullen anders vallen= kleurverschil ach ja als ie maar gauw weer rijd! cheers
|
||||
|
||||
Quote:
hey niels leef je nog?hahaha bedankt gozer. gaat helemaal goed komen!
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja ik leef nog... net terug uit frankrijk! Hoe ist nou?!?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, ik weet uit ervaring dat het heel erg moeilijk is geen kleurverschil te krijgen, zelfs als je de kelurcode weet en het geen metallic is (mijn Marinogelb van de 412)...maar als je je daar op voorbereid is er iig geen teleurstelling achteraf en kan het alleen maar meevallen. Wel goed dat je het aanpakt en hem niet verkoopt |
|
||||
|
||||
toch maar weer wat gedaan zaterdag aan de ponton :p
schiet anders niet echt op. maar de klep moet nog iets naar links,maar het gaat zeker weer goed komen. en dan kan ik eindelijk beginnen met strak maken en spuiten.
|
||||
|
||||
heb je dat voorste front nu gehaald in vught?
|