|
|||
|
|||
Volgens de advertentie is ie grijs, volgens de RDW groen....
Wat is t eigenlijk? Kan er op de foto's niet veel van maken. Lijkt wel Atlasgrau, maar toch weer niet, ook wel wat bruinig, groen kan ik er i.e.g. never niet van maken. Jammer, zo'n auto die niet in orig kleur staat is voor mij no-go. Dit is ook zo'n gevalletje: http://suchen.mobile.de/auto-insera...Features=EXPORT Werd nog niet zo lang geleden op Marktplaats aangeboden voor de helft. Is wel heel netjes gerestaureerd, heb zo'n 1,5 jaar terug van de vorige eigenaar een bult foto's toegestuurd gekregen. Maar ook deze is van kleur veranderd, was Atlasgrau. Eeuwig zonde..... Last edited by NielsDub : 02-01-2015 at 22:11. |
|
|||
|
|||
Denk dat diegene die bijna 23 ruggen neerlegt voor een mk1 nog geboren moet worden.
|
|
||||
|
||||
Ik heb 2 mk1 GTI's staan. Als dit zo doorgaat ga ik er hèèl zuinig op zijn en ze over 10 jaar verkopen. Geweldig! Met pensioen op m'n 48e!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Op mobile.de staan behoorlijk wat gti's van voor 1980 voor veel te hoge prijzen en die staan er al heeeeeeeeeel erg lang op. Bij heel veel kun je er zo 5 tot 10000 afhalen wil je weer op een redelijke prijs terecht komen. Er staat een zwarte 78er gti bij die al 5 jaar te koop staat daar. En hij wordt iedere keer weer duurder. Duurste gti daar kost 29000, krankzinnig gewoon, eerst maar eens de helft. |
|
||||
|
||||
In DLD zijn ze 't spoor ook redelijk bijster idd
|
|
|||
|
|||
Je had beter 5 of 10 jaar geleden een luchtgekoelde Porsche kunnen kopen, deze zijn alleen maar duurder geworden nu er heeeeeel veel Chinesen met geld zijn die naast een nieuwe Porsche een oldtimer erbij wel leuk vinden. En deze worden wel voor heel veel geld verkocht. En dat gaat met een simpele Gti echt nooit gebeuren.
|