|
||||
|
||||
Dat moet je even nazoeken, vraagbaak is voor dat betreft perfect.
|
|
|||
|
|||
Heb 2 jaar terug een 1.6 3-traps automaat Golf 2 1986 gekocht van Black Devil.
Hij rijdt zonder moeite 130 op de snelweg, opritjes snelweg zijn goed te doen maar langzaam vergeleken met de G60 die ik hiervoor had. Schakelen tussen de trappen gaat heel relaxed (geluid doet me denken aan een streekbus), zowel de bak als de motor laten me nooit in de steek, heb er geen omkijken naar. Sinds kort heb ik wel besloten op de snelweg 100 max te rijden, relaxed rijden past veel beter bij deze auto, en bij mij. Ook kan ik nu op 1 tank een keer extra naar werk rijden (forens tussen Alkmaar en Zandvoort, 44km). Veel plezier met je automaat! Mocht je hem diep gaan verlagen; denk er om dat de beschermkap van de automaatbak het laagste punt van de auto is...
Zooo jouw Audi kan echt hard. Zie je zo bij het volgende stoplicht. LAAG & TRAAG Last edited by Minomatic : 21-12-2014 at 23:17. Reason: dat is ook zo |
|
|||
|
|||
Ja, die heb ik al meerdere malen geschraapt... De Golf zal dan ook wat hoger komen te staan dan die nu staat.
Eerste bekeuring is overigens ook al binnen. De Golf is nu 2 dagen in bezit, een record. |